همت‌آباد تبدیل به عرصه مناسب برای زندگی مردم می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان گفت: همت آباد بالای ۶۰ درصد فضای مسکونی و در حدود ۲۸ درصد فضای معابر با عرض دو تا سه متر دارد که قاعدتاً با ترکیب وضعیت با خدمات استاندارد شهرسازی، تبدیل به عرصه مناسب برای زندگی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا قاری‌قرآن امروز _پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت_ در آئین بهره برداری و افتتاح فاز اول "پروژه بازآفرینی شهری محله همت آباد اصفهان" اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی را در سطح استان در دست افتتاح داریم. کلیدی ترین مسئله که در این پروژه وجود دارد، پروژه‌ای است که سه ضلع اصلی مردم، دولت و شهرداری در اجرای آن دخیل هستند که در این مسیر برای هر سه کاملاً به صورت منفعتی عمل می‌شود.

وی افزود: در محله همت آباد فقط ۱.۸ درصد فضای آموزشی داریم. هیچ فضای دیگری وجود ندارد، فضای سبز، مراکز خدمات درمانی در این منطقه وجود ندارد. این منطقه بالای ۶۰ درصد فضای مسکونی و در حدود ۲۸ درصد فضای معابر با عرض دو تا سه متر دارد که قاعدتاً با ترکیب وضعیت با خدمات استاندارد شهرسازی، تبدیل به عرصه مناسب برای زندگی مردم می‌شود.

وی افزود: نظام و دولت با توجه به شریعت اصلی راه و موضوع تأمین مسکن، به بهترین نحو این نیاز مردم را تولید می‌کنند؛ در این محله حدود سه هزار و ۵۰۰ ساکن داریم که حدود هفت هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در اجرای این طرح تولید می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی این طرح مشارکت مستقیم مردم و کاهش اقدامات دولت است که در این زمینه تنها امر تسهیلگری را انجام می‌دهد؛ با جلسات متعدد با مسئولان استان امیدواریم برق، گاز، آب این طرح تأمین بشود.

کد خبر 494901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.