به استقلال گل کادو دادیم و از آن‌ها گل کادو گرفتیم

سرمربی ذوب آهن گفت: باید از زحمات بچه‌ها که در این مسابقه خیلی خوب ظاهر شدند و در ورزشگاه آزادی یک دیدار خوب، پایاپای و قوی انجام دادند تشکر کنم و به تیم رقیب هم تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم ذوب‌آهن بعد از باخت تیمش برابر استقلال در نشست خبری اظهار کرد: فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های خیلی خوبمان در این فصل بود و در نیمه اول کاملاً مسابقه را در اختیار داشتیم. در بحث تاکتیکی، نظم تیمی و برنامه‌ریزی با سیستم خیلی خوب مقابل تیم خوب استقلال ظاهر شدیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی گیرمان آمد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما یک اشتباه بچه‌گانه و کادویی که بازیکن ما به آنها داد سبب شد گل بخوریم. در ادامه توانستیم از کادوی دروازه‌بان آنها استفاده کنیم و بازی را برگردانیم. گل دوم روی یک اشتباه بچه‌گانه که در این سطح نباید چنین اشتباهی شود خوردیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در ادامه آن تیم با وقت کشی، دفاع تیمی خوب و ضد حمله توانست مسابقه را کنترل کند. ما هم سعی کردیم با تعویض‌های‌مان روند را بهتر کنیم که جواب نداد. باید از زحمات بچه‌ها که در این مسابقه خیلی خوب ظاهر شدند و در ورزشگاه آزادی یک دیدار خوب، پایاپای و قوی انجام دادند، تشکر کنم. به آن تیم هم تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که پرسید ذوب‌آهن قبل از بازی نسبت به عملکرد داور حساسیت‌هایی داشت و فکر می‌کنید پس از مسابقه این نگرانی بجا بوده است، افزود: داور بازی داور خوبی بود. فکر نکنم باشگاه ما در مورد داور چیز زیادی گفته بود، اما با توجه به بازی شهرآورد معمولاً تیم‌ها فشار می‌آورند. در کل داور بر صحنه‌ها مسلط بود، اما تنها در بحث وقت اضافه ۵ دقیقه برای قطع‌های مکرر بازی کم بود و به نظر می‌رسید باید بیشتر می‌شد.

کد خبر 494828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.