مشارکت خیران در سرپرستی بیش از  ۲۱ هزار فرزند تحت پوشش امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۷ هزار و ۹۲۹ نیکوکار با ثبت‌نام در طرح اکرام، سرپرستی ۲۱ هزار و ۱۲۵ فرزند را بر عهده گرفتند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان اصفهان با مساعدت در طرح ایران همدل (اطعام مهدوی) بار دیگر حمایت خود از نیازمندان را اثبات کردند و سبب شد در این طرح حمایت بیشتری از مددجویان شود.

وی ادامه داد: این استقبال سبب شد طرح مذکور امسال هم با توان بیشتری نسبت به سال قبل، شروع و از نعمت خیران بهره ببریم و به لطف خداوند و همت خیران، بالغ بر ۷۴۲ هزار پرس غذای گرم و افطاری و ۱۲۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان به ارزش ریالی بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان اهدا شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان این که خیران در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند هم فعالیت مضاعفی داشتند، افزود: گاهی اوقات شاید تصور این باشد که اندک کمک من، چه گره‌ای از نیازمند باز می‌کند اما با برنامه‌ریزی و هدفمندی و سوق همین کمک‌های اندک، در مسیر صحیح می‌توان سرنوشت آینده بسیاری از فرزندان نیازمند را در مسیر تعالی تغییر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امداد با اجرای طرح اکرام، حمایت خیران را هدایت می‌کند که همه فرزندان یتیم و نیازمند دارای حامی شوند. در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۷ هزار و ۹۲۹ نیکوکار با ثبت‌نام در این طرح، سرپرستی ۲۱ هزار و ۱۲۵ فرزند را بر عهده گرفتند.

زارع با تصریح این که ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت امداد هستند، ادامه داد: نزدیک به ۵۰۰ نفر در انتظار حامی هستند و تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از سرانه پایینی برخوردارند که نیاز است به تعداد حامی این فرزندان افزوده شود تا از نظر سرانه دریافتی، به مبلغ قابل قبولی برسند.

وی با بیان این که کمیته امداد امین نیکوکاران و یاور نیازمندان است، گفت: نیکوکاران عزیز می‌توانند، نذورات اطعام خود را در طول سال از طریق کمیته امداد، بین نیازمندان توزیع کنند ضمن این که شماره تماس ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ برای نذورات غیرنقدی و کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای مشارکت نقدی، آماده خدمت رسانی به خیران ارجمند است.

کد خبر 493860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.