حمایت از تاکسیرانان مشهدی در شرایط سخت کرونایی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: طبق مصوبات شورای شهر مشهد در سال ۱۴۰۰ رفاهیات قابل توجهی برای حمایت از تاکسیرانان فعال در شرایط سخت کرونایی در نظر گرفته شده که پس از طی شدن مراحل اداری به همه تاکسیرانان واجد شرایط اهدا می‌شود.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نتایج پیگیری‌ها از سوی سازمان تاکسیرانی و در راستای حمایت و ارج نهادن به زحمات تاکسیرانان که در شرایط سخت، پس از شیوع ویروس کرونا مشغول خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و هستند، رفاهیات قابل توجهی طبق مصوبات شورای شهر مشهد در سال ۱۴۰۰ تصویب شده که پس از طی شدن مراحل اداری به همه تاکسیرانان واجد شرایط اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: این رفاهیات به همه تاکسیرانان دارای پروانه بهره برداری و مجوز تاکسیرانی معتبر که هرگونه بدهی اعم از آبونمان، جریمه و مسدودی در سامانه جامع تاکسیرانی و چک برگشتی ندارند و کد QR طرح کیان و تاکسی متر به‌روز دارند تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: استفاده از این رفاهیات لزوماً با رعایت موارد فوق امکانپذیر است در غیر اینصورت مسئولیت نبود امکان استفاده از این رفاهیات بر عهده شخص تاکسیران است.

کد خبر 489908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.