باشگاه فوتبال نیروی هوایی عراق _ تراکتور/ بازگشت کاپیتان به زمین

تیمم فوتبال تراکتور در سومین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی آسیایی سه شنبه _۳۱ فروردین ماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت.

دیدار تیم‌های نیروی هوایی عراق و تراکتور

پخش زنده: شبکه ورزش

تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا رو در روی نیروی هوایی عراق قرار می‌گیرد. شاگردان خطیبی تا کنون مقابل دو تساوی مقابل پاختاکور و الشارجه به دست آوردند که با دو امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند، تی تی ها در اولین بازی خود تهاجمی بازی کردند و از کار دفاعی غافل ماندند ولی در بازی دوم دفاعی بازی کردند و برنامه‌ای برای حمله نداشتند که باید دید سرمربی این تیم برای سومین بازی خود چه تاکتیکی را در نظر خواهد گرفت.

مسعود شجاعی در دوبازی قبل تراکتور نیمکت نشین بود، اما با توجه به حضور او در کنفرانس خبری قبل از بازی با نیروی هوایی عراق احتمال دارد از ابتدای مسابقه در زمین حضور داشته باشد.

تراکتور اگر در این بازی پیروز شود، یکی از مدعیان اصلی گروه B برای صعود به دور بعد خواهد بود.

تیم فوتبال نیروی هوایی عراق در دو دیدار قبلی خود یک تساوی مقابل پاختاکور به دست آورده و بازی را به الشارجه واگذار کرده که با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، این تیم مهاجم تأثیر گذار خود را برابر تراکتور در اختیار ندارد که می‌تواند در فاز حمله کار آنها را سخت کند.

کد خبر 488136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.