پایانه‌های اصفهان آماده میزبانی از مسافران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: طبق روال هر ساله در سطح پایانه‌های مسافربری تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعمال شده است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ با شرایطی بسیار متفاوت قرار داریم زیرا سال ۹۹ یک سال سخت، پر فراز و نشیب و پر از اندوه بود که شیوع بیماری کرونا باعث شد عزیزان بسیاری را از دست بدهیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی این سازمان ارائه خدماتی در شأن اصفهان و میهمانان نوروزی است و به همین جهت طبق روال هر ساله در سطح پایانه‌های مسافربری تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعمال شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مأمور بهداشت برای کنترل مواد غذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت در غرفه‌ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور دارند.

وی با تاکید بر این که به منظور تأمین رفاه حال شهروندان مرکز معاینه فنی جی از روز دوم فروردین‌ماه سال جاری آماده ارائه خدمات است، ادامه داد: این سازمان تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا هموطنان با خاطری آسوده از پایانه‌های مسافربری اصفهان استفاده کنند.

کد خبر 481792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.