۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
احداث زمین ورزشی در فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: جهت توسعه فضای ورزشی شهر طبق مصوبه شورای شهر خاکبرداری، جدول گذاری، زهکشی و آماده سازی یک زمین ورزشی را تا مرحله بتن ریزی انجام خواهیم داد و چمن مصنوعی آن نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان اجرا می‌شود.

بابک محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری فولادشهر در این دوره تلاش کرد در مسیر رفع نیازهای شهروندان خصوصاً نسل جوان شهر حرکت کند از این رو با احصای کمبودها و نیازهای فرهنگی، هنری و ورزشی این شهر برنامه ریزی شد تا در حد توان زمینه ارائه خدمات لازم را برای نسل جدید فراهم کند.

وی یکی از مطالبات نسل جوان فولادشهر را، توسعه امکانات ورزشی دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت افزایش سرانه ورزشی در شهر فولادشهر و درخواست نسل جوان از مدیریت شهری در این زمینه، شهرداری فولادشهر در کنار اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان قرار گرفت تا به این درخواست مهم جامه عمل پوشانده شود.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: شهرداری با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال سهم خود را در اجرای پروژه در آماده سازی زمین ورزشی مرکز برزن «ب» جنب اداره ورزش و جوانان فولادشهر اجرایی کرد.

وی عنوان کرد: این زمین در مساحت هفت هزار و ۳۸۳ متر مربع و مطابق با استانداردهای اداره ورزش و جوانان طراحی شده و شهرداری جهت توسعه فضای ورزشی شهر طبق مصوبه شورای شهر خاک برداری، جدول گذاری، زهکشی و آماده سازی این زمین را تا مرحله بتن ریزی انجام خواهد داد و چمن مصنوعی آن نیز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان اجرا خواهد شد.

کد خبر 480392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خندان غریب. RO ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    بسیار کار پسندیده است انتظار می رود که برنامه هموار کردن کوهای اطراف پرنیان بصورت پله کانی طرح نمیه تمام را توسعه داده مانند کوه صفحه که همه سن بتوانند از نعمت طبیعت خوب بهرمند گردد سپاس از شهرداری فولادشهر