گیتی پسند تیم بزرگی است

سرمربی شهروند ساری گفت: تیم فوتسال گیتی‌پسند بیش از یک دهه جز مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور بوده است.

به گزارش ایمنا، محسن خبیری، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست چهار بر سه تیمش مقابل گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد فوتسال ناب ایرانی بودیم؛ در دیدار امروز شاهد تقابل گیتی پسند و شهروند ساری به عنوان دو نسل فوتسال ایران یعنی گیتی پسند به عنوان نسل طلایی که به مقام سوم جهان رسید و تیم جوان شهروند ساری بودیم.

سرمربی شهروند ساری با اشاره به اینکه تیم فوتسال گیتی‌پسند بیش از یک دهه جز مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور بوده است گفت: بازیکنان جوان شهروند در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند؛ علیرغم باخت در دیدار امروز از تیمم راضی هستم. باخت امروز برای ما یک برد به حساب می‌آید؛ ما به نحوی بازی کردیم که تیم فوتسال گیتی‌پسند در نیمه اول پنج خطایی شد.

خیبری با تاکید به جوان‌گرایی در تیمش، گفت: در بازی امروز بازیکنان ما به حریف فشار زیادی آوردند و بازی قابل قبولی ارائه دادند؛ علت باخت شهروند جوانی و کم تجربگی بود. در دقایق نخست به دلیل جوانی بودن بازیکنانمان نتوانستیم خود را با شرایط بازی هماهنگ کنیم ولی هرچه از دقایق ابتدایی گذشت بازیکنان خود را پیدا کردند و حتی موفق شدند در انتهای نیمه اول نیز بازی را به تساوی بکشانند.

سرمربی شهروند ساری با اشاره به اینکه در نیمه دوم علیرغم تأکید بر حفظ شرایط بازی برای بازیکنانش، گفت: بازیکنان تیم ما نتوانستند شرایط بازی را حفظ کنند. تا آخرین لحظه در بازی جنگیدیم و اگر در ثانیه‌های آخر توانسته بودیم از موقعیت به دست آمده درست استفاده کنیم نتیجه به نحوی دیگر رقم خورده بود.

خیبری با تاکید بر بازی شجاعانه و فداکارانه بازیکنانش، گفت: من دست تک‌تک بازیکنان شهروند را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند. قطعاً این بازیکنان می‌توانند در آینده بزرگان فوتسال این کشور شوند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 476862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.