فرصت طلایی برای گیتی پسند/ تلاش کوثر برای بالا نشینی

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام شش دیدار برگزار می شود؛ تیم های اصفهانی در این هفته فرصت ویژه ای برای بهتر شدن جایگاهشان دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز _دوشنبه ۴ اسفندماه_ شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود تا پرونده هفته دوازهم لیگ برتر فوتسال بسته شود.

گیتی پسند اصفهان_ شهروند ساری؛ جنگ نیمه‌ها

گیتی پسند در سالن پیروزی از ساعت ۱۵ میزبان شهروند ساری است. گیتی پسندی‌ها هفته گذشته در مقابل کراپ الوند با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند تا با یک امتیاز به اصفهان بازگردند. شهروند ساری هفته گذشته با نتیجه سنگین ۸ بر دو شهید منصوری را تحقیر کرد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه نگه داشت.

شهروند ساری این روزها حال خوبی ندارد و از ۹ بازی گذشته فقط ۹ امتیاز به دست آورده تا در جایگاه ششم جدول هفت تیمی گروه الف این رقابت‌ها قرار بگیرد؛ گیتی پسند از ۹ بازی گذشته ۱۸ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

هادی ترابی، حسین امیری، محمد مهدی حقوقی کمک داوران این دیدار هستند و عباس دهقان پور ناظر عملکرد داوران است.

شهید منصوری _ فردوس قم؛ تلاش برای بقا

شهید منصوری از ساعت ۱۵ میزبان فردوس قم است. شهید منصوری هفته گذشته در مقابل شهروند ساری با نتیجه ۸ بر ۲ تحقیر شد تا با دستان خالی به قم بازگردد. فردوس قم هفته گذشته در خانه موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ مقاومت البرز را درهم بشکند سه امتیاز ارشمند را به دست بیاورد.

شهید منصوری از ۱۰ بازی گذشته فقط ۷ امتیاز به دست آورده تا قعرنشین بلامنازع جدول هفت تیمی گروه الف این رقابت‌ها باشد؛ فردوس قم از ۱۰ بازی گذشته ۱۲ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

اهورا بهبهان_کراپ الوند؛ تلاش برای بالا نشینی

اهورا بهبهان از ساعت ۱۵ میزبان کراپ الوند است. اهورا بهبهان هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه شده بود. کراپ الوند هفته گذشته در خانه با نتیجه ۲ بر ۲ در مقابل گیتی پسند متوقف شد تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

شهید منصوری از ۹ بازی گذشته فقط ۱۱ امتیاز به دست آورده تا در جایگاه پنجم جدول هفت تیمی گروه الف این رقابت‌ها قرار بگیرد؛ کراپ الوند از ۹ بازی گذشته ۱۵ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

مس سونگون _ حفاری اهواز؛ سه امتیاز شیرین

مس سونگون از ساعت ۱۵ میزبان حفاری اهواز است. مس سونگون هفته گذشته در مقابل راگا با تساوی یک بر یک فقط توانست یک امتیاز به تبریز ببرد. حفاری اهواز هفته گذشته در خانه با نتیجه ۴ بر یک سن ایچ ساوه را در هم شکست تا سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد.

مس سونگون از ۹ بازی گذشته فقط ۲۰ امتیاز به دست آورده تا بواسطه تفاضل گل بهتر نسبت به فرش آرا در صدر نشین جدول هفت تیمی گروه ب این رقابت‌ها نام بگیرد؛ حفاری اهواز از ۹ بازی گذشته ۱۰ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است تا در جایگاه ششم جدول گروه ب قرار بگیرد.

سن ایچ _ بازارهای کوثر؛ جنگ نیمه‌ها

سن ایچ از ساعت ۱۵ میزبان بازارهای کوثر است. سن ایچ هفته گذشته در مقابل حفاری با نتیجه ۴ بر یک متحمل شکست شد تا دست خالی به خانه برگردد. بازارهای کوثر هفته گذشته در خانه با نتیجه ۶ بر ۴ فرش آرا مشهد را را در هم شکست تا سه امتیاز ارزشمند را به حساب خود واریز کند.

سن ایچ از ۹ بازی گذشته فقط ۱۶ امتیاز به دست آورده در جایگاه سوم جدول هفت تیمی گروه ب این رقابت‌ها قرار بگیرد؛ بازارهای کوثر از ۱۰ بازی گذشته ۱۱ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است تا در جایگاه پنجم جدول گروه ب قرار بگیرد. علی حجی زاده، علی زنگنه، ولی صفارها، بهشاد پنجه زاده داوران دیدار تیم بازارهای کوثر اصفهان و سن ایچ ساوه هستند.

ایمان شیراز _ راگا تهران

ایمان شیراز از ساعت ۱۵ میزبان راگا تهران است. ایمان شیراز هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو شده بود. راگا تهران هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و مس سونگون صدر نشین را در تهران با نتیجه یک بر یک متوقف کرد تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

ایمان شیراز از ۸ بازی گذشته فقط یک امتیاز به دست آورده و قعر نشین بلامنازع جدول هفت تیمی گروه ب این رقابت‌ها قرار گرفته است؛ راگا تهران از ۹ بازی گذشته ۱۴ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده است تا در جایگاه چهارم جدول گروه ب قرار بگیرد.

فرصت طلایی برای گیتی پسند/ تلاش کوثر برای بالا نشینی

فرصت طلایی برای گیتی پسند/ تلاش کوثر برای بالا نشینی

کد خبر 476695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.