افتتاح ۴۱ پروژه در بویین میاندشت

فرماندار بوئین‌میاندشت گفت: در این شهرستان ۴۱ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا توسلی در آئین افتتاح طرح‌ها اظهار کرد: امروز به مناسبت دهه فجر در شهرستان بوئین میاندشت ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل عملیات زیرسازی، جدول گذاری، سنگ چینی و بهسازی معابر روستایی ۱۴ روستا و اجرای طرح هادی روستایی در قالب کانال کشی سنگی، زیر سازی و آسفالت و جدول گذاری معابر چهار روستا است.

فرماندار بویین میاندشت افزود: عملیات مرمت و لایروبی قنوات روستایی و پل سازی مزارع روستایی و اجرای طرح آبیاری تحت فشار و کم فشار در روستاهای شهرستان از دیگر پروژه‌ها است.

توسلی با بیان اینکه شش مورد توسعه برق رسانی به روستاها انجام شد، افزود: سه پروژه مخابراتی از جمله برق رسانی و تقویت دکل گردنه خوانسار، ارتقای شبکه روستای ازناوله و آقا گل به 3G با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه به زودی مسیر دو بانده محور افوس_بویین میاندشت افتتاح می‌شود، افزود: اجرای فاز نخست این پروژه به طول سه هزار و ۳۰۰ در مدت یکسال با همکاری راه و شهرسازی و شهرداری افوس انجام شد.

به گزارش ایمنا، امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان برگزار و مقرر شد مشکلات آن‌ها از طریق ستاد تسهیل استان بررسی و اقدام لازم برای توسعه واحدهای تولیدی و پرداخت تسهیلات انجام شود، در شهرستان بویین میاندشت ۱۸ واحد صنعتی وجود دارد که برخی واحدهای تولیدی است.

کد خبر 473866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.