شهرداری ساری به دنبال ثبت جشنواره مادرانه است

معاون خدمات شهری شهردار ساری از تلاش مدیریت شهری این شهر برای ثبت جشنواره مادرانه خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا حمیدی در اختتامیه نخستین جشنواره مادرانه، اظهار کرد: جشنواره مادرانه یک اتفاق خوب و مبارک در این شهر است و حمایت شهرداری از این جشنواره نشان از اهتمام به امور فرهنگی و تلاش جهت ارج نهادن به مقام شامخ بانوان است.

وی افزود: با تلاش همکارانم و اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی در زیست شهر، مجموعه شهرداری ساری بنا دارد تا دبیرخانه دائمی این جشنواره را به شکل سالانه راه اندازی کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه بنا بود که از منتخبین این جشنواره به صورت ویژه و با شکوه تجلیل شود، گفت: وجود پاندمی کرونا و اصل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مانع از این اقدام شد، نگاه مدیریت شهرداری ثبت دائمی این جشنواره است.

حمیدی به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و این ایام را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّظله‌العالی)، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای انقلاب دانست و افزود: با توجه به شرایط سخت و مشکلات فراوان مالی حاکم بر شهرداری، تمام تلاشمان بر این بود تا استقبال باشکوه و شایسته ای از ایام الله دهه فجر شود و امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه‌های گوناگون مدیریتی، سال آینده بتوانیم اقدامات بیشتر و بهتری در دهه مبارک فجر انجام دهیم.

وی افزود: طی سال‌های اخیر اتفاقاتی برای شهرداری رخ داد که باید تا سال‌های متوالی تبعات و هزینه‌های ناخوشایند این اتفاقات را بپردازیم.

حمیدی با بیان اینکه در چنین شرایطی حتی انجام امور اولیه شهری نیز به سختی انجام می‌گیرد، گفت: تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکاران ما در شهرداری ساری تعطیل ناپذیر است، اما مسئولیت اجتماعی همه شهروندان ساری این است که نسبت به شهر و مدیریت شهری مطالبه گر باشند چرا که اگر همه ما نسبت به اتفاقات سال‌های گذشته در شهر ساری بی تفاوت ن‌بودیم، هر کسی به هر شیوه‌ای از شهر و شهروندان بهره برداری نمی‌کرد و این نهاد خدمت رسان را به این روز بیندازد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری به حجم انبوه کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: بدهی‌های انباشت شده و افزایش چند برابری حجم پرسنل شهرداری آن هم بدون گزینش تخصصی و نیاز سنجی دوایر مختلف کاری، سبب شد تا شهرداری به جای فعالیت‌های عمرانی و انجام پروژه‌های شهری، بخش اعظمی از درآمد خود را مصرف حقوق کارکنان و پرسنل این مجموعه کند.

کد خبر 473353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.