کلنگ احداث پایگاه انتقال خون خوانسار  بر زمین زده شد

فرماندار خوانسار با بیان این که کلنگ احداث پایگاه انتقال خون خوانسار بر زمین زده شد، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان پروژه در شهرستان خوانسار افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسلم‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار اظهار کرد: با حمایت استاندار اصفهان در سفر معاون رئیس جمهور بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بودجه از محل اعتبارات ملی استان برای شهرستان خوانسار تخصیص داده شده است.

وی با بیان این که در دهه مبارک فجر بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان پروژه در شهرستان خوانسار افتتاح شده است، افزود: برای ساخت تونل خوانسار_بویین میاندشت ۲۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است که سال آینده افتتاح خواهد شد.

فرماندار خوانسار با بیان این که با اهدای زمین توسط ورثه مرحوم رضایی در راستای توسعه پایگاه انتقال خون پروژه احداث ساختمان کلنگ زنی شد، گفت: مرحله نخست اجرای پروژه سیستم روشنایی محور خوانسار_دامنه به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

مسلم‌زاده گفت: بهسازی روکش آسفالت سطحی و خط کشی ترافیکی محور خوانسار_رحمت آباد به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: کارخانه مواد غذایی، احداث گلخانه صیفی‌جات، مراکز بومگردی، آسفالت معابر روستایی، ترانشه‌برداری و اصلاح هندسی قوس در محور خوانسار_رحمت آباد با ماشین آلات راهداری به صورت امانی و بهره‌برداری از عملیات ایمن‌سازی و نصب گاردریل و حفاظ بتنی در محور خوانسار_بویین میاندشت به طول ۱.۵ کیلومتر و محور خوانسار دامنه به طول یک کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های خوانسار است.

کد خبر 473167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.