تشدید آلودگی هوای اصفهان تا ۱۶ بهمن

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان از تشدید آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تا روز پنجشنبه خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان تا روز جمعه خبر داد و اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غلظت آلاینده‌های جوی از شامگاه امروز در مناطق صنعتی و به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش می‌یابد، افزود: آلودگی هوا تا اواسط روز جمعه ادامه خواهد داشت، روز چهارشنبه وضعیت کیفی هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است اما روز پنجشنبه احتمال افزایش آلودگی هوا وجود دارد ضمن اینکه با نفوذ سامانه ناپایدار از روز جمعه کیفیت هوای شهر اصفهان تا اواسط هفته پیش رو بهبود خواهد یافت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 472536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.