افتتاح ۹ طرح شهری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان

شهردار چابهار گفت: ۹ طرح گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، نماینده نهاد رهبری در امور اهل سنت این شهرستان و قشرهای مختلف مردم با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، محمدیونس حقانی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی شهر شامل جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت، آماده سازی فضای سبز، تأمین روشنایی، اقدامات عمرانی در اراضی ۷۰ هکتاری زیباشهر (زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بخشی از بلوار مولوی روانبد و محور شهید چراغ مکان)، زیرسازی و آسفالت معابر منطقه کارگاهی، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر (نبوت، سپاه، شهید صیاد ۱۷، شهید مدرس ۵، حافظ ۲۲، جمهوری اسلامی ۱۶، شهید فلاحی و کارگر، قدس هفت) ⁦ و⁩ اجرای جدول، کانال و کانیو جهت هدایت آب‌های سطحی از جمله پروژه‌های افتتاح شده است.

وی گفت: دولت برای عمران و آبادانی این منطقه از خطه ایران اسلامی تلاش‌های زیادی کرده که قابل تقدیر است.

شهردار چابهار افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد جهادی نهادهای مختلف و ادارات از جمله شهرداری چابهار است که با افتتاح پروژه‌های عمرانی بخشی از خدمات به مردم بازگو شود.

وی گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که مشکلات چند دهه حاشیه نشینی با همت و تلاش مسئولان در حال پیگیری و شاهد ساماندهی این مناطق فاقد امکانات هستیم و این یکی از افتخارات دولت است.

حقانی ادامه داد: کارکنان شهرداری چابهار در اقدامی خداپسندانه و خود جوش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور افزایش ذخایر بانک خون شهرستان همزمان با بحران کرونا خون خود را اهدا کردند.

وی گفت: شهرداری چابهار نسبت به آذین بندی میادین و بلوارهای شهر چابهار به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر نیز اقدام کرده تا شاهد ترسیم یادآوری روزهای اول انقلاب باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 472463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.