نقشه پهنه‌بندی خطر حریق شهر اصفهان تهیه می شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از انتخاب مجری تهیه نقشه پهنه بندی خطر حریق این کلان‌شهر خبر داد.

مرتضی نصوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این پروژه با هدف ارائه میزان تاب‌آوری کالبدی در نقشه پهنه بندی خطر، ارائه راهکارهایی برای توانمندسازی شهر در برابر مخاطرات آتش سوزی و حوادث گسترده و کمک به تهیه نقشه جامع خطر با استفاده از نقشه پهنه‎بندی خطر حریق ایجاد شده اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در فرایند انتخاب مجری ابتدا سه پیشنهاد دریافت شده و پس از بررسی فنی از دو پیشنهاد پاکت ب (مالی) دریافت شد، افزود: شرکت سلامت ایمن با ۹۰ امتیاز برنده این فراخوان شد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه‌های ارزیابی کننده در این راستا معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مدیریت پژوهش خلاقیت و فناوری‌های نوین هستند.

وی تاکید کرد: تهیه نقشه پهنه‌بندی خطر حریق شهر اصفهان از نیازهای پژوهشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری است و مدت زمان انجام آن ۱۰ ماه است.

نصوحی ادامه داد: در مجموعه شهرداری هر ساله با حمایت‌های مدیریت شهری بودجه مورد نیاز برای انجام پروژه‌های پژوهشی تخصیص پیدا می‌کند و در این راستا تلاش شده با نیازسنجی‌های پژوهشی، پروژه‌هایی مؤثر در راستای رشد و توسعه شهر و رفع مشکلات از مجموعه شهر و شهروندان انجام شود.

کد خبر 468775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.