راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" برای عرضه محصولات عشایر

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان از راه اندازی سامانه و فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" به آدرس https://ashayershop.com برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی عشایر خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، فضل خرم با اعلام این خبر گفت: فروشگاه اینترنتی"عشایر شاپ" آماده بارگذاری نمونه محصولات توسط عشایر، شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی‌های عشایری و همچنین تأمین کالای مورد نیاز خود از طریق خرید از این فروشگاه می‌باشد.

وی اظهار کرد: جامعه عشایری بیش از ۲۵ درصد گوشت قرمز، ۳۵ درصد صنایع دستی، بیش از ۲۵ درصد پشم و حدود ۳۳۰ هزار تن شیر در کشور تولید می‌کنند که عرضه آن به بازار مصرف به دلیل عدم دسترسی به موقع به بازار مصرف عموماً موجب کاهش درآمد حاصل از تولید می‌شود.

خرم ادامه داد: اتحادیه مرکزی تعاونیهای عشایری دامداران متحرک ایرانیان از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی نمود تا بستر مناسبی برای عرضه محصولات عشایری به بازار مصرف به نحوی که نیازی به بازار فیزیکی نباشد، فراهم نماید و در این راستا فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" به آدرس https://ashayershop.com طراحی و راه اندازی شد.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان گفت: عملکرد این فروشگاه به نحوی است که عشایر می‌توانند با ورود به آن و گرفتن کد، به صورت مستمر نسبت به بارگذاری نمونه محصولات و کالاهای خود اقدام نمایند.

وی افزود: پس از خرید مشتری از این فروشگاه هزینه آن به حساب اتحادیه مرکزی تعاونی‌های عشایری واریز می‌گردد و از این بابت نگرانی عشایر منتفی شده و پس از ارسال کالا و تأیید خریدار، پول از حساب اتحادیه به حساب عشایر واریز می‌شود.

خرم اضافه کرد: همچنین اگر عشایر به کالایی نیاز داشته باشند می‌توانند محصولات سایر فروشنده‌ها و تولید کننده‌هایی که از طریق فروشگاه اینترنتی "عشایر شاپ" عرضه شده است را خریداری نمایند.

مدیرعامل اتحادیه عشایری دامداران متحرک ایرانیان خاطرنشان کرد: علاوه بر عشایر، شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی عشایری نیز می‌توانند نسبت به عرضه محصولات عشایر و خرید اقلام مورد نیاز آنان از طریق فروشگاه "عشایر شاپ" اقدام نمایند.

گفتنی است، در این فروشگاه انواع صنایع دستی عشایر، تابلو فرش، محصولات لبنی و پروتئینی، عسل و محصولات فلزی و مسی تولیدی عشایر با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

کد خبر 465401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.