۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
پایتخت به تلویزیون می‌آید

با پایان‌یافتن نمایش مجموعه «پایتخت ۳»، فصل چهارم این سریال از شنبه ۲۲ آذر روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» ساخته سیروس مقدم، در ادامه سه فصل قبلی با نمایش برشی دیگر از زندگی خانواده نقی معمولی و اطرافیانش برای آی‌فیلمی‌ها به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان آن آمده است: هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمای مالزیایی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده است کام ارسطو تلخ شود. نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف می‌داند و زیر بارش نمی‌رود. نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می‌شوند و خانه فهیمه را به‌طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه می‌سازند، اما خانه در آخر توسط شهرداری تخریب می‌شود و....

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، محیا دهقانی، سارا و نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌عبداللهی، علی سلیمانی، بیژن اشکور کیایی، محمدرضا علیمردانی و عاطفه باقری در این سری از پایتخت نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، فصل چهارم سریال «پایتخت» هر شب ساعت ۲۱ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن در دو نوبت در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

کد خبر 460455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.