سیاری: ارتش حائز رتبه اول سلامت مالی است

معاون هماهنگ کننده ارتش، این نیرو را حائز رتبه اول سلامت مالی میان واحدهای ذیحسابی کشور دانست و گفت: هماهنگی، همدلی و پا در رکاب بودن عامل اصلی جایگاه سلامت مالی در ارتش است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در این مراسم دریادار حبیب‌الله سیاری با گرامیداشت روز حسابدار و تجلیل از تلاش‌های همه مسؤولان و دست‌اندرکاران امور دارایی و ذی‌حسابی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور، اظهار کرد: تلاش شما مجاهدت خاموش است و با اینکه خیلی دیده نمی‌شود اما در انتهای کار، عملکرد شما نمایان می‌شود و خوشبختانه چند سالی است، دارایی ارتش حائز رتبه اول سلامت مالی در میان واحدهای مالی و ذی‌حسابی کشور شده که جای قدردانی دارد.

وی همدلی، هماهنگی و پا در رکاب بودن را عامل اصلی جایگاه سلامت مالی در ارتش دانست و افزود: این جایگاه به راحتی به دست نمی‌آید و با تلاش شبانه‌روزی، عملکرد تیمی خوب و مناسب و توجه به قوانین و مقررات این مهم حاصل شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه حفظ هر جایگاهی به اندازه خود جایگاه اهمیت دارد، تصریح کرد: پاک بودن، توجه به قانون، کنترل و نظارت درست، همدلی، هماهنگی و توجه به مکاتبات و دستورالعمل‌ها از مؤلفه‌های اثرگذار و ارزشمند برای حفظ یک جایگاه می‌باشند که حوزه امور دارایی و ذی حسابی در ارتش در این زمینه موفق عمل کرده است.

توجه به اولویت‌ها و هم‌افزایی کلیدواژه‌های ارتقای هر سازمانی است

سیاری کارآمدی، چابکی، پاسخگویی، توجه به اولویت‌ها و ایجاد هم افزایی را پنج کلید واژه مهم در راستای پیشرفت و ارتقا هر سازمانی خواند و گفت: امروز این کلید واژه‌ها در سطح ارتش و نیروهای مسلح ساری و جاری است.

وی ادامه داد: نظام آراستگی، استفاده از کلید واژه‌ها، نو شوندگی و تغییرات صحیح، مکانیزه شدن، ارتقا سطح علم و دانش، جذب نیروی انسانی مناسب و دقت و سرعت در کار از مؤلفه‌های ارتقا سازمانی هستند که با اجرای صحیح و درست موجب رضایت کارکنان و مردم جامعه می‌شوند.

سرتیپ دوم حمیدرضا افشاری، رئیس دارایی ارتش ضمن تاکید بر قانون‌مداری، انضباط مالی و اهمیت شفافیت و پاسخگویی در همه بخش‌های ذی‌حسابی ارتش در سراسر کشور اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارتقای خدمات حسابداری در ارتش جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به نقش بی‌بدیل حسابداران در این عرصه، لازم است مسئولان و کارکنان ذی‌حسابی در یگان‌های ارتش با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه، ابتکاری و با نگرش به تغییر در روش‌های سنتی، امور دارایی را انجام دهند تا به فضل پروردگار شاهد شکوفایی و رشد در عرصه ذی‌حسابی و دارایی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

در پایان مراسم گرامیداشت روز حسابدار که با حضور دریادار سیاری و جمعی از مسؤولان امور مالی و عاملان ذی‌حسابی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در تالار همایش دارایی ارتش برگزار شد، از مسؤولان ذی‌حسابی نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی شد.

کد خبر 460301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.