انجام ۹۲۷ عملیات فوریت های پزشکی در چادگان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در هشت ماهه امسال تکنسین‌های اورژانس در شهرستان چادگان به ۹۲۷ ماموریت اعزام شدند که ۴۷۷ مورد آن در نقاط شهری و ۴۵۰ ماموریت در نقاط جاده ای بوده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان چادگان به ۹۲۷ مأموریت اعزام شدند که ۴۷۷ مورد از آنها در نقاط شهری و ۴۵۰ مورد جاده‌ای بوده است.

وی افزود: از مجموع امدادرسانی‌های انجام شده ۳۰۳ مورد مربوط به حوادث رانندگی و ۶۲۴ مورد غیر تصادفی بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: شهرستان چادگان در ۸ ماهه امسال ۶ حادثه ویژه اورژانسی را شاهد بود و ۵ عملیات احیای موفق نیز به نام فوریت‌های پزشکی این شهرستان به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ شهرستان چادگان به ۹۳ بیمار مبتلا به کرونا خدمات فوریت‌های پزشکی ارائه کردند.

راستین جمعیت این شهرستان را بالغ بر ۳۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: اورژانس ۱۱۵ شهرستان چادگان از سه پایگاه فوریت‌های پزشکی در منطقه مرکزی چادگان، رزوه و علی آباد و ۲۳ نفر پرسنل برخوردار و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

کد خبر 460168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.