کنایه مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن به سازمان لیگ فوتبال

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تبریک ویژه می گویم به افرادی که برنامه ریزی لیگ را انجام می‌دهند و تحت هر شرایطی و با هر امکاناتی که باشد به صورت منظم برخی بازی هارا برگزار می‌کنند و برخی بازی هارا برگزار که به صلاح است کنسل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی دادفر در رابطه با برنامه ریزی سازمان لیگ در کنفرانس خبری بعد از بازی با شهر خودرو، اظهار کرد: تبریک ویژه می‌گویم به افرادی که برنامه ریزی لیگ را انجام می‌دهند و تحت هر شرایطی و با هر امکاناتی که باشد به صورت منظم برخی بازی‌ها را برگزار می‌کنند و برخی بازی‌ها را برگزار که به صلاح است کنسل می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین تبریک دیگری می‌گویم به برگزار کنندگان مسابقات لیگ که یک بازی کاملاً جوانمردانه شاهد بودیم، تیمی که دو نفر از بازیکنان آن به تازگی از قرنطینه خارج شدند و حدود بیست روز است که تمرین نکردند، ۱۸ نفر از بازیکنانشان کرونا دارند و سه بازیکن هم در اردوی تیم ملی بودند با ۱۳ بازیکن مسابقه می‌دهد. با همه این شرایط بازی ما برگزار شد و شد تشکر می‌کنم از تمامی کسانی که زحمت می‌کشند تا بازی‌ها را منظم برگزار کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن در جواب به سوال خبرنگار که آیا شکایت کردید یا خیر؟ تصریح کرد: همه کار کردیم نمی‌دانم چه اتفاق دیگری باید رخ دهد تا به حق و حقوق خودمان برسیم، ظاهراً صحبت‌های باشگاه ذوب آهن غیر قانونی و کاری که دوستان انجام می‌دهند قانونی است.

دادفر اضافه کرد: نامه‌ای از فدراسیون فوتبال آمده برای راستی آزمایی تست کرونای بازیکنان ما که این یک توهین به باشگاه پرافتخار ذوب آهن است، به فرض مثال دروغ گفته باشیم ما که با ۱۳ بازیکن آمدیم بازی کردیم و باختیم دیگر چه فایده‌ای دارد. راستی آزمایی برای بازی مقابل پرسپولیس است، تیمی که کادرش اعلام کرده یک بازی تدارکاتی داشته باشند، باید مطمئن شوند که ما کرونا نداریم بعد بازی تدارکاتی را بگذارند! اگر قرار بود راستی آزمایی انجام شود باید دو روز پیش و از زمانی که اعلام کردیم آمار کرونایی ها رو به افزایش است انجام می‌شد.

کد خبر 459886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.