می خواهم بدانم کسی که قانون ۵+۱۱ را گذاشته از فوتبال چیزی می داند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هنوز نمی‌دانند زمانی که مربی با ۲۰ بازیکن تمرین می‌کند تیم ۳۵ بازیکن هم که داشته باشد نمی‌تواند با ۱۵ نفر دیگر وارد مسابقه شود. بازیکن باید پنج جلسه با مربی کار کند تا بفهمد تاکتیک چیست و مربی چه می‌خواهد، متأسفم برای ورزشی که غیر ورزشی‌ها در آن قانون می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی پس از شکست تیمش مقابل شهر خودرو اظهار کرد: برای بازی هیچ صحبتی ندارم ولی صحبت من بر می‌گردد به قانون ۵+۱۱ که گذاشته شده است، می‌خواهم بدانم مرجع و منبعی راجع به این قانون تصمیم گرفته، آیا درک و شعوری از فوتبال دارد. حاضر هستم با تمامی این افراد صحبت کنیم ببینم بر چه پایه‌ای این قانون را تنظیم کردند، نکته جالب اینجا است که این قانون را گذاشتند ولی هیچ آشنایی با فوتبال، تمرین، بازیکن، اردو، هتل و… ندارند، باید آدم‌های فوتبالی برای فوتبال قانون بگذارند.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌دانند زمانی که مربی با ۲۰ بازیکن تمرین می‌کند تیم ۳۵ بازیکن هم که داشته باشد نمی‌تواند با ۱۵ نفر دیگر وارد مسابقه شود. بازیکن باید پنج جلسه با مربی کار کند تا بفهمد تاکتیک چیست و مربی چه می‌خواهد، متأسفم برای ورزشی که غیر ورزشی‌ها در آن قانون می‌گذارند. به اردو تیمی نرفتیم زیرا بازیکنان مشکوک بودند، بعد فردا می‌خواهند تست راست آزمایی انجام دهند که خنده دار است زیرا این کار باید امروز صبح یا دیروز انجام می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: دوست دارم بدانم افرادی که قانون ۵+۱۱ را گذاشتند می‌دانند در یک تیم چند پست داریم و برای هر پست چند بازیکن نیاز است، اینها فوتبال را نمی‌فهمند جالب اینجا است که باشگاه‌ها هم قوانینی را قبول کردند.

رضایی با بیان اینکه باید شجاعتش را داشته باشند و بگویند برای این قانون اشتباه کردیم، خاطر نشان کرد: اینکه به اشتباه خود پی نمی‌برند و اصرار دارند بازی برگزار شود جای حرف دارد، نماینده از طرف سازمان لیگ آمده این موارد را برای او توضیح دادم می‌گوید حق با شما است، اما قوانین چیز دیگری می‌گوید مگر قوانین برای ما نازل شده اند که نمی‌توانیم تغییر دهیم. قانون اساسی کشورها یک الی دو دهه تغییر می‌کنند آن وقت آقایان نمی‌توانند روی قانون هشت ماه گذشته تجدید نظر داشته باشند.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه ادامه لیگ را چطور می‌بینید؟ گفت: به همین شکلی که هست ادامه پیدا می‌کند و فرقی نخواهد کرد، ظاهراً قرار نیست فرق کند.

کد خبر 459882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.