پارکینگ بیمارستان عسکریه گنجایش ۲۵۰ خودرو را دارد/ایجاد تحول در شهر با عدالت فضایی

شهردار اصفهان گفت: توجه ویژه به عدالت فضایی در منطقه ۱۰ طی سه سال گذشته زمینه رضایتمندی شهروندان را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز_ یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه ۱۰ اظهار کرد: در تداوم برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» این هفته شاهد بهره برداری از پروژه‌های متعدد در منطقه ۱۰ هستیم که مهم‌ترین این پروژه‌ها پارکینگ مشارکتی عسگریه است.

وی با بیان اینکه پارکینگ عسکریه با مشارکت شهرداری و بیمارستان عسکریه احداث شده که گنجایش ۲۵۰ خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: سبک ساخت این پارکینگ و تجهیزات استفاده شده و همچنین طراحی آن مطابق با استانداردهای روز انجام شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز در منطقه ۱۰ شاهد بهره برداری از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه هستیم، تصریح کرد: کلکتور شرقی- غربی و مخزن آب یک هزار متر مکعبی همچنین پیاده راه سازی خیابان‌های پروین و فرسان از دیگر پروژه‌هایی است که امروز در منطقه ۱۰ افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای تعریض خیابان مصلی آزادسازی‌های زیادی انجام شده و سپس پیاده روسازی آن سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: با روند پیش رو در راستای جذب سرمایه گذار و مشارکت در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد دیگری در منطقه ۱۰ خواهیم بود.

نوروزی تأکید کرد: عدالت فضایی سیاستی بود که در این دوره مدیریت شهری مطرح شد که در این راستا تاکنون اتفاقات خوبی در نقاط مختلف شهر رقم خورده است.

وی ادامه داد: امروز عدالت فضایی در مناطق کمتر برخوردار مورد توجه قرار گرفته که خوشبختانه تحول بزرگی ایجاد کرده است به طوری که با تحقق این شعار شاهد تغییر و تحولات اساسی در شهر هستیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه عبور بخشی از رینگ چهارم از منطقه ۱۰ باعث تحرک در حوزه توسعه شده است، گفت: این پروژه عظیم رفع مشکلات ترافیکی را به ارمغان خواهد آورد و باعث می‌شود آبادانی در منطقه ۱۰ همراه با رفاه هرچه بیشتر شهروندان محقق شود.

کد خبر 459798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.