روزنامه های ورزشی ۱۶ آذر؛ سه گزینه اصلی ریاست سئول؟

روزنامه های یکشنبه _ ۱۶ آذر ماه_ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز یکشنبه _ ۱۶ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان " حجازی هرگز به استقلال پیشنهاد تبانی نداد " واکنش اولیایی نسبت به تبانی حجازی در استقلال را نشان می‌دهد که مختاری فر هم با تأیید این موضوع گفت حجازی از بچه اش هم چنین درخواستی نداشت.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان " حکومت نظامی در قلعه سرخ شبیه سازی اردوی قطر در تهران" اشاره به تمریناتی که برای پرسپولیس به خاطر بازی فینال آسیا در نظر گرفته شده دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان " کدام مربیان ایرانی انتخاب آلکنو خواهند بود؟ " به سرمربی جدید تیم ملی والیبال اشاره دارد که از بین مربیان ایرانی کدام مربی را به عنوان کمک خود انتخاب می‌کند.

"ابرار ورزشی" با عنوان " وریا مصدوم شد " به مصدومیت کهنه وریا غفوری اشاره دارد که بازی با صنعت نفت آبادان را از دست داد که پزشکان قصد دارند این مشکل را با تزریق از بین ببرند، اما اگر جواب نداد این بازیکن نیاز به جراحی دارد و کیست پایش را می‌شکافند و دوبازی استقلال را از دست می‌دهد.

" ایران ورزشی: با عنوان " فکری: می‌گویند بد بازی می‌کنید تا تمرکز ما به هم بریزد" اشاره به صحبت‌های سرمربی استقلال دارد که اعتقاد دارد افرادی که از تیم انتقاد می‌کنند قصد به هم ریختن تمرکز بازیکنان را دارند.

" گل " با عنوان " سه گزینه اصلی صندلی ریاست سئول؟ " اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دارد که نبی، عزیزی، خادم و آجر لو به دنبال کسب رأی در مجمع انتخاباتی هستند.

" سبز سبزم " با عنوان " بازی فوق العاده خطرناک " اشاره به ۱۱ کرونایی تیم فوتبال ذوب آهن دارد که مسابقه مقابل شهر خودرو می‌تواند برای بازیکنان آن تیم هم خطرناک باشد.

" پرسپولیس" باعنوان " ترس از خاطره تلخ فینال ۱۹۹۲ " اشاره به چالش‌های پیش روی یحیی محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دارد.

کد خبر 459704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.