به تعویق افتادن مسابقات می‌تواند به نفع تیم‌ها باشد

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: در اوج شیوع کرونا هستیم، بهترین کار عقب انداختن زمان مسابقات است تا شرایط بهتر شود، اما اگر خیلی طول بکشد به تیم‌ها آسیب می‌زند.

مهشاد طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت تیم هندبال سپاهان، اظهار کرد: تعدادی از بازیکنانمان از جمله خود من برای دور اول مسابقات به بیماری کرونا مبتلا شدیم که در حال حاضر کاملاً بهبود یافتیم و با تیم تمرین می‌کنیم تا در دور بعدی نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: افرادی که کرونا گرفتند بازیکنان مؤثری بودند، اما دیگر بازیکنان توانستند جای خالی آنها را پر کنند.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان با بیان اینکه علت ابتلا به ویروس کرونا خودمان هستیم، تصریح کرد: کرونا نامحسوس وارد بدن می‌شود و متوجه نمی‌شویم از چه کسی منتقل شده است. بیشترین دلیل به خاطر خودمان است که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنیم.

طاهری در خصوص برگزاری لیگ برتر هندبال بانوان، خاطر نشان کرد: از نظر عقلانی نباید برگزار می‌شد، ولی درآمد بعضی از بازیکنان از همین لیگ است که اگر برگزار نمی‌شد در شرایط سختی قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به اینکه به تعویق افتادن مسابقات می‌تواند به نفع تیم‌ها باشد، گفت: در اوج شیوع کرونا هستیم، بهترین کار عقب انداختن زمان مسابقات است تا شرایط بهتر شود و اگر زمان زیادی ببرد به تیم‌ها آسیب می‌زند.

بازیکن تیم هندبال بانوان سپاهان در رابطه با هدف سپاهان در لیگ برتر و حمایت‌های باشگاه، اظهار کرد: هدف کسب عنوان قهرمانی است و تلاش می‌کنیم تا جواب زحمات کادر تیم را بدهیم. امسال شرایط نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده و حمایت می‌کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

کد خبر 457403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.