روزنامه‌های ورزشی ۲۹ آبان؛ کی‌روش و فاجعه کلمبیا

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی که این روزها هدایت تیم ملی کلمبیا را به عهده دارد طی دو بازی اخیر خود ۹ گل دریافت کرده تا مورد انتقادات سنگینی از سوی رسانه‌های کلمبیا قرار بگیر

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه ۲۹ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کاپیتان استقلال بهترین مدافع راست ایران است" به اظهارات محمود فکری سرمربی جوان استقلال پرداخت، کسی که به مانند بسیاری از پیشکسوتان استقلال به دفاع از وریا غفوری بعد از دعوت نشدن او به تیم ملی پرداخت.

"گل" با عنوان"در محکمه تاریخ" به عملکرد ضعیف کارلوس کی‌روش در دو بازی اخیر تیم ملی فوتبال کلمبیا پرداخت، جایی که تئوریسین فوتبال دفاعی در طی دو بازی بدترین باخت خانگی تاریخ کلمبیا و سنگین‌ترین شکست ۴۳ سال اخیر این کشور را جابجا کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بازیکنی مثل عزت اللهی برای هر مربی نعمت است" به اظهار نظر خبرنگار رادیو دانمارک در خصوص سعید عزت اللهی پرداخت، بازیکنی که در چند سال گذشته به جای رفتن به تیم‌های بزرگ‌تر در حال افول بوده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سکوت فرهاد بعد از تکذیب" به درگیری رسانه‌ای فرهاد مجیدی و نماینده مجلس شورای اسلامی پرداخت، درگیری که به ورود کمسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به این ماجرا منجر شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"شش‌های افسانه‌ای در بازی شش امتیازی" به رقابت حساس فولاد خوزستان و استقلال پرداخت، بازی که یادآور دو دیدار رفت و برگشت جنجالی این دو تیم در فصل گذشته است.

"شوت" با عنوان "جز زنی در توافق‌ها" به لزوم ورود نهادهای نظارتی به قراردادهای بازیکنان استقلال و پیگیری این قراردادها توسط مدیران این تیم پرداخت.

" پرسپولیس" با عنوان"پرونده عجیب بسته شد" به پایان فصل نقل و انتقالات و روزهای پر جنب و جوش پرسپولیس در روزهای اخیر پرداخت، جنب و جوشی که منجر به خرید مهدی طاهرخانی هافبک جوان سابق نیروی زمینی شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "یاران قدیمی حالا با هم مبارزه می‌کنند" به تقابل آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی و سپاهان با رهبری محرم نویدکیا پرداخت، تقابلی که حساسیت‌های زیادی را در بین فوتبال دوستان اصفهانی دارد.

"سبز سبزم"با عنوان "تبریز سرده اما شما سبز بمانید" به تقابل فردای ذوب آهن و ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پرداخت، رقابتی که در آن سرمربیان جدید و جوان دو تیم شانس زیادی برای خود نمایی تاکتیکی دارند.

کد خبر 456398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.