روزنامه‌های ورزشی ۲۰ آبان؛ طاهرخانی و قوچی با پیراهن سرخ؟

رضا قوچان نژاد مهاجم لژیونر ایرانی بار دیگر در تیررس باشگاه پرسپولیس است و این بار مدیران تازه وارد سرخ‌ها به طور جدی در پی جذب او هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ۲۰ آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "مدافع استقلال فسخ کرد تا شانس بازی داشته باشد" به فسخ قرارداد شاهین طاهرخانی مدافع جوان استقلال پرداخت، کسی که روز گذشته ادعاهایی مبنی بر مذاکره او با پرسپولیس شنیده شد.

"گل" با عنوان"تور سرخ‌ها برای صید مهاجم" به تلاش مدیران پرسپولیس برای جذب مهاجم پرداخت، مهاجمانی که به ادعای این روزنامه شامل رضا قوچان نژاد، رضا شکاری و یونس دلفی می‌شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "وزارت و سفارت علیه ایوانکوویچ" به بررسی ادعاهای جنجالی در کتاب مترجم برانکو پرداخت، ادعاهایی که البته در مورد نزدیک بودن آنها به واقعیت شک‌های زیادی وجود دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "گوچی ناجی یحیی و سرخ‌ها می‌شود؟ " به بررسی احتمال پیوستن رضا قوچان نژاد به پرسپولیس پرداخت، البته که به ادعای این روزنامه قانون منع جذب بازیکن خارجی در جذب این بازیکن جلوی راه پرسپولیس است.

"ایران ورزشی" با عنوان"از کسب عنوان بهترین هافبک آسیا واقعاً خوشحالم" به گفته‌های بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس بعد از کسب عنوان بهترین هافبک آسیا در منطقه غرب پرداخت، اتفاقی که مطمئناً بشار رسن را به جدایی از جمع سرخ‌پوشان نزدیک‌تر می‌کند.

"شوت" با عنوان "کفگیر فینالیست ته دیگ خورد" به بدهی شش میلیاردی سرخ‌پوشان و موجودی هشت میلیونی این باشگاه پرداخت، موضوعی که با توجه به بدهی باشگاه پرسپولیس به بودیمیر و کالردون می‌تواند مشکل ساز باشد.

" پرسپولیس" با عنوان"بدون دریافت پول برگشتم" به گفته‌های بوژیدار رادوشوویچ دروازبان کروات پرسپولیس پرداخت، دروازبان ناراضی سرخ‌ها که در میانه فصل نقل و انتقالات در آستانه جدایی از پرسپولیس هم قرار گرفت.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان خیلی زود اوج می‌گیرد و برخی‌ها خیلی شرمنده می‌شوند" به اظهارات فرشید طالبی بازیکن سال‌های نه چندان دور سپاهان پرداخت، کسی که از روز انتخاب نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان همواره حامی او بوده است.

"سبز سبزم"با عنوان"صحبت از آقای گلی من خیلی زوده" به گفته‌های مارکو بیدوف مهاجم توانمند ذوب آهن پرداخت، کسی که فعلاً شانس اول گلزنی گاندوها در مسابقات لیگ برتر است.

کد خبر 454518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.