‌۲۰ تا ۲۵ درصد از ساندویچ‌فروشی‌های اصفهان، پروانه کسب ندارند

رئیس اتحادیه صنف اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان گفت: در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از واحدهای صنفی اغذیه و ساندویچ فروشی در اصفهان پروانه کسب ندارند.

سیدمصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح آخرین حمایت‌های اقتصادی دولت از اصناف آسیب دیده از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: تسهیلات به واحدهای صنفی فعال و دارای پروانه کسب در اصفهان پرداخت شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا واحدهای صنفی ساندویچ فروشی قادر به فعالیت تا پیش از اخذ پروانه کسب هستند، افزود: پروانه کسب برخی از واحدهای صنفی اغذیه و ساندویچ فروشی اصفهان که هم‌اکنون فعال هستند، هنوز آماده نشده است.

رئیس اتحادیه صنف اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان اضافه کرد: این واحدهای صنفی در بازه زمانی یک تا دو ماه پیش به جمع این اتحادیه اضافه شده‌اند و در حقیقت تعداد واحدهای صنفی ساندویچ‌فروشی در اصفهان در بازه زمانی یک تا دو ماه گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

موسوی ادامه داد: البته همزمان با افزایش ۲۵ درصدی واحدهای صنفی این اتحادیه در بازه زمانی مذکور ۲۵ درصد از واحدهای صنفی فعال اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان فعالیت خود در بستر بازار را به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره‌بهای مغازه و کاهش تقاضا برای خرید غذا که ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده، متوقف کرده‌اند.

کد خبر 443703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.