آموزش مجازی راهبران ناوگان حمل ونقل بار

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی این سازمان ویژه راهبران حمل بار و کالا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مجید طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالا با هدف نظارت، مدیریت و ساماندهی این حوزه از اواخر سال ۹۲ با ابلاغ وزارت کشور تشکیل شد و پس از انجام اقدامات کارشناسی، ضوابط و مصوبات، شیوه نامه‌ها و قوانین مربوط به این حوزه تدوین و در شورای شهر تصویب شد و به شهرداری کلانشهرها ابلاغ شد و در قالب قوانین محلی به عنوان شیوه نامه‌های اجرایی این حوزه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری از سال ۹۴ خود را ملزم دانست راهبران را در سرفصل‌هایی همچون اخلاق حرفه‌ای، آموزش مهارت‌های رانندگی و مهار بار، مسائل مربوط به معاینه فنی خودروها، امداد و نجات و موارد مشابه آموزش دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: از سال ۹۴ تا انتهای سال گذشته ۵۲ دوره آموزش تکلیفی راهبران ناوگان حمل و نقل بار برگزار شده است.

وی با بیان این که در دوره‌های آموزش تکلیفی راهبران ناوگان حمل و نقل بار شش هزار و ۸۷۱ نفر از راهبران (هر کدام ۱۳ ساعت) آموزش دیدند، خاطرنشان کرد: در مجموع تا پایان سال گذشته ۸۹ هزار و ۳۲۳ نفر ساعت آموزش در این سازمان برگزار شده است.

طهماسبی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های صادره رویکرد سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری تغییر کرد و آموزش مجازی به صورت دروس نظری و عملی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که تمام محتویات آموزشی در سامانه سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری بارگذاری شده و آزمون غیرحضوری نیز از طریق همین سامانه برگزار می‌شود، گفت: برای تامین رفاه حال افرادی که اینترنت ندارند به زودی محتویات آموزشی در قالب لوح فشرده در اختیار راهبران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو ساعت کلاس عملی با همکاری استادان به صورت ویدئوی یک ساعته آموزشی از طریق سامانه این سازمان به راهبران ارائه می‌شود.

کد خبر 435004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.