سپاهان- صنعت نفت/ دوئل بحران زده‌ها در نقش جهان

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

پنجشنبه، دوم مردادماه، ساعت ۲۰:۴۵

ورزشگاه: نقش جهان

داور: مهدی سید علی

آخرین رویارویی: صنعت نفت ۴- سپاهان ۲

پخش زنده: شبکه اصفهان

قلعه نویی و بردی به ارزش خروج از بحران

سپاهان در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که در سه هفته اخیر با نتایج ضعیفی که برابر سایپا، پارس جنوبی و تراکتور به دست آورده از کورس کسب سهمیه آسیایی جا مانده است. دیدار با صنعت نفت که البته دیدار آسانی هم نیست اما می‌تواند شاگردان امیر قلعه نویی را به کورس کسب سهمیه آسیایی بازگرداند و شاید شروعی دوباره برای تیمی باشد که امسال کمترین حقش کسب سهمیه آسیایی بود.

امیر قلعه نویی البته از دیدار رفت برابر صنعت نفت خاطرات خوشی ندارد زیرا در آن دیدار که در آبادان با برتری ۴ بر ۲ صنعت نفت همراه شد اولین شکست سپاهان رقم خورد و شروع افت سپاهان در فصل جاری از همان دیدار بود، دیداری که البته سپاهان در نیمه نخست ۲ بر یک پیروز شده بود، از این رو این دیدار می‌تواند برای سپاهان جنبه انتقام هم داشته باشد.

در بازی قبلی برابر تراکتور خط دفاع سپاهان اشتباهات فراوانی داشت و احتمال اینکه امیر قلعه نویی تغییرات زیادی در خط دفاعش به وجود بیاورد بسیار زیاد است، البته دست قلعه نویی بخصوص در مرکز دفاع چندان باز نیست زیرا دو مدافع اصلی‌اش یعنی پورقاز و گولسیانی بازی های این فصل را از دست داده‌اند.

در سپاهان گفته می‌شود همچنان کی‌روش استنلی به دلیل اضافه وزنی که پس از بازگشت به ایران داشته است در لیست بازی با صنعت نفت قرار نمی‌گیرد اما امید نورافکن بالاخره شرایط بازی پیدا کرده و در کنار سروش رفیعی و مهدی کیانی می‌تواند خط هافبک قدرتمند سپاهان را تشکیل دهد.

آخرین شانس صنعت نفت برای پیوستن به کورس سهمیه آسیایی

شاگردان بهنام سراج در صنعت نفت آبادان هفته گذشته در خانه مغلوب استقلال شدند و یک دیدار کلیدی را در مسیر کسب سهمیه آسیایی واگذار کردند، صنعت نفت که همین حالا با رتبه کسب سهمیه ۵ امتیاز فاصله دارد در صورت شکست در اصفهان در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت‌ها از کسب سهمیه ناامید می‌شود به همین دلیل دیدار با سپاهان آخرین شانس صنعت نفت برای خیال پردازی‌های آسیایی است.

صنعت نفت البته در فرم خوبی به سر نمی‌برد و هفته‌هاست که روزهای بد جای روزهای خوش نیم فصل نخست را در این تیم گرفته است. تیم آبادانی در اوایل نیم فصل دوم سرمربی کروات موفق خود یعنی اسکوچیچ را از دست داد و از هفته نوزدهم با بهنام سراج لیگ را ادامه داد. آنها هفت هفته‌ای که سرمربی جدید روی نیمکت‌شان نشسته است پنج بار متحمل شکست شده‌اند و یک تساوی و یک برد داشته‌اند. صنعت نفت در شروع مجدد لیگ در تابستان نیز از چهار بازی سه بازی را واگذار کرده و از دیگر دیدار هم بیشتر از یک امتیاز کسب نکرده است.

صنعت نفت در حالی به اصفهان می‌آید که بختیار رحمانی، هافبک این تیم به دلیل ابتلاء به کرونا چند روزی است در قرنطینه به سر می‌برد و قطعاً بازی با سپاهان را از دست می‌دهد همچنین دو بازیکن دیگر این تیم نیز مشکوک به کرونا هستند!

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، علی مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی صنعت نفت:

محمد دریس، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، رضا جبیره، طالب ریکانی، میلاد جهانی و عیسی آل کثیر

کد خبر 434970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.