شورا از تعطیلی پروژه طالقانی یزد بی‌اطلاع بود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه عمرانی بلوار طالقانی باید در فضایی که پیمانکار متضرر و کارگر بیکار نشود همچنین خریدار صرف نظر نکند دنبال شود چون بحث یک سرمایه گذاری در شهر مطرح است.

غلامعلی سفید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا  اظهار کرد: بهتر بود دادستانی قبل از تعطیل کردن پروژه عمرانی بلوار طالقانی شورای شهر را در جریان قرار می‌داد زیرا این امکان بود که بدون تعطیلی، موضوعات مربوط به پروژه پیگیری شود.

وی افزود: در صورتی که تخلف ساختمانی در هر کدام از بخش‌ها اعم از کم بودن پارکینگ، اضافه شدن طبقات یا متراژ اضافی زیربنا مشاهده شود در کمیسیون ماده ۵ قابل پیگیری است.

رئیس شورای شهر یزد تاکید کرد: اینگونه گفته می‌شود که شهرداری سهم بیشتری از این پروژه دارد که اطلاع دارم شهرداری نیز در حال پیگیری این موضوع با توجه به احتمال اضافه شدن ساختمان و اصلاحیه درباره سهم هر کدام از طرفین پروژه بود.

سفید تصریح کرد: باید در فضایی که پیمانکار متضرر و کارگر بیکار نشود همچنین خریدار صرف نظر نکند کار دنبال شود چون بحث یک سرمایه گذاری در شهر مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است با تدبیر و همکاری از برداشت‌های نابجا، سوءاستفاده و اقدام ناصحیح جلوگیری شود تا بتوانیم در سال جهش تولید در تحرک اقتصادی و رونق اشتغال قدم برداریم هرچند راه سختی را پیش رو داریم.

کد خبر 434326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.