تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن آسفالت در اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن آسفالت در این سازمان تولید و اجرا می‌شود.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد آسفالت مورد نیاز شهر اصفهان توسط سازمان عمران تولید و اجرا می‌شود.

وی افزود: بخشی از آسفالت‌های تولید شده در پروژه‌های شاخص شهری مانند خیابان‌سازی های جدید، بخشی در معابر اصلی و بخش دیگر برای روکش آسفالت کوچه‌ها و معابر محله‌های شهر استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش چشمگیر قیمت تمام شده آسفالت در چند سال گذشته شهرداری بر ارتقای کیفیت آن متمرکز شده است.

وی با اشاره به افزایش لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر و بزرگراه‌های شهر، گفت: این اقدام علاوه بر کاهش آلایندگی باعث کمتر مصرف شدن منابع طبیعی می‌شود.

طرفه‌تابان با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری بیشتر مبنای کیفی و ترمیم آسفالت است، اظهار کرد: سالانه حدود ۲۰۰ هزار تن آسفالت در این سازمان تولید و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آسفالت پروژه‌های شاخص شهر در سال گذشته، تصریح کرد: آسفالت پروژه‌های شاخصی همچون تقاطع غیر همسطح آفتاب و بلوار فرزانگان با مصرف ۷۰ هزار تن آسفالت به منظور حذف تردد خودروهای سنگین در سطح شهر انجام شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: میزان آسفالت تولید و استفاده شده در سال گذشته برای روکش و ترمیم معابر اصلی نزدیک به ۵۲ هزار تن بوده است.

وی گفت: آسفالت معابر فرعی و کوچه‌هایی با عرض یک و نیم متر تا شش متر و در ابعاد و شرایط خاص به میزان ۴۰ هزار تن توسط پیمانکاران انجام شده است.

طرفه‌تابان تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود ۴۰ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان در گروه معابر اصلی و فرعی و پروژه‌ها انجام شده است.

کد خبر 433843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.