۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲

حوادث استان

شلیک ۷ تیر به خاطر یک جر‌و بحث خیابانی

تعداد قربانیان حوادث رانندگی در استان باز هم افزایش یافت
شلیک ۷ تیر به خاطر یک جر‌و بحث خیابانی

خبرگزاری ایمنا‌: درگیری خیابانی پلیس با افراد شرور در باغ بهادران اصفهان، منجر به تیراندازی از سوی پلیس و مصدوم شدن ۲ نفر شد؛ همچنین حوادث رانندگی استان اصفهان در مدت ۲ روز اخیر، ۶۹ مصدوم و ۱۲ فوتی برجای گذاشت.

به گزارش ایمنا‌، جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان اصفهان از روز ۲۱ شهریور تا صبح امروز، همزمان با پایان تعطیلات تابستانی، ۶۹ مصدوم و ۱۲ فوتی بر جای گذاشته است که این آمار در مقایسه با روزهای گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
۹ مصدوم بر اثر برخورد مینی‌بوس با پراید در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان
ساعت ۶:۱۰ صبح امروز ، برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودروی پراید در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان، ۹ مصدوم بر جای گذاشت. بر اساس این گزارش مصدومان حادثه پس از حضور ۶ نفر تکنسین اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه، به بیمارستان‌های کاشانی و امین اصفهان منتقل شدند.
۳ مصدوم و یک فوتی در حادثه‌ی برخورد کامیون، تریلی و پراید در جاده‌ی وشاره‌-شهرضا
ساعت ۲۳:۳۵ روز گذشته، سه خودروی کامیون، تریلی و پراید در جاده‌ی شهرضا- وشاره‌ با یکدیگر برخورد کرده و ۳ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشتند.
بلافاصله پس از این حادثه، یک واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی وشاره‌ به محل اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل کرد.
درگیری پلیس و اشرار در باغ بهادران اصفهان، ۲ مصدوم به همراه داشت
بنابر گزارش عده‌ای از شاهدان حادثه، ساعت ۱۳:۱۵ روز گذشته، عده‌ای در خیابان اصلی روستای رارا‌ از توابع شهرک بهاران فلاورجان‌ درحال جر و بحث بودند که با دخالت پلیس در این درگیری خیابانی مواجه شد.
در جریان این درگیری، یک نفر از اشرار که مردی ۳۲ ساله بود با وسیله‌ای، گروهبان ۲۵ ساله نیروی انتظامی را از ناحیه‌ی سر مصدوم کرد و گریخت.
مامور نیروی انتظامی نیز با اسلحه، وی را مورد هدف قرار داد و با شلیک ۷ گلوله، او را از ناحیه‌ی هر دو پا مصدوم کرد.
هر دو مصدوم این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان‌ منتقل شدند.
۲ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر برخورد موتور و پیکان در مسیر فلاورجان‌ به سمت اصفهان
ساعت ۲۳ روز گذشته، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با موتورسیکلت در مسیر فلاورجان‌ به سمت اصفهان، ۲ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
بر اساس این گزارش، مصدومان حادثه توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان‌ منتقل شدند.
۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی PK در بلوار‌ الغدیر‌ خمینی‌شهر
ساعت ۲۲ روز گذشته، واژگونی خودروی PK در بلوار‌ الغدیر‌ خمینی‌شهر، ۴ مصدوم بر جای گذاشت.
پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی (۱۱۵)، ۳ واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی خمینی‌شهر بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های اشرفی‌ خمینی‌شهر و منتظری نجف آباد منتقل کردند.
۳ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر واژگونی پراید در جاده‌ی اصفهان-تهران
ساعت ۵:۲۸ روز گذشته، واژگونی پراید در جاده‌ی اصفهان-تهران، گردنه‌ی قرقچی، ۳ مصدوم و ۲ فوتی برجای گذاشت.
مصدومان حادثه توسط ۲ خودروی آمبولانس از اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک خودرو از هلال احمر به بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه‌ و سپس به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.
خواب آلودگی راننده‌ی اتوبوس در جاده‌ی جندق‌-معلمان فاجعه آفرید
ساعت ۵:۴۵ روز گذشته، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا‌ در کیلومتر ۴۵ جاده‌ی جندق‌-معلمان واژگون شد و ۲۹ مصدوم و ۶ فوتی بر جای گذاشت.
پس از وقوع این حادثه،‌ تعداد ۴ واحد امدادی‌ از اورژانس پیش‌بیمارستانی دامغان و نایین‌، یک واحد بالگرد امدادی از مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان‌، ۳ واحد از هلال احمر و ۲ واحد از درمانگاه‌های منطقه به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستانهای جندق‌، حشمتیه‌ی نایین‌، رضایی دامغان و الزهرا‌ (س) اصفهان منتقل کردند.
۱۱ مصدوم بر اثر تصادف پیکان، وانت‌ و موتورسیکلت در خیابان آتشگاه اصفهان
ساعت ۱۷:۲۵ روز دوشنبه ۲۱ شهریور، تصادف پیکان، وانت‌ و موتورسیکلت در خیابان آتشگاه اصفهان، ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت که همه‌ی آنها به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.
۸ مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی پراید در جاده‌ی سمیرم‌- یاسوج‌
ساعت ۱۰:۱۰ روز دوشنبه ۲۱ شهریور، بر اثر واژگونی پراید در جاده‌ی سمیرم‌-یاسوج‌، گردنه‌ی پشته، ۸ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
پس از اعلام این حادثه، تعداد ۲ واحد امدادی از اورژانس پیش بیمارستانی سمیرم‌ و یک واحد از هلال احمر بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را به بیمارستان سیدالشهدا‌ (ع) سمیرم‌ منتقل کردند.
/۹۹

کد خبر 43384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.