نوسازی تمام ماشین‌آلات خدمات موتوری شهرداری تا دو سال آینده

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال گذشته تعداد ۱۰ دستگاه خودرو زباله‌کش، سه دستگاه جاروب خیابانی و دو دستگاه بیل بکهو برای این سازمان خریداری شده است، گفت: تلاش می کنیم تا دو سال آینده تمام ماشین‌آلات خدمات موتوری نوسازی شود.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن میانگین عمر خودروهای حمل زباله شهرداری از سال گذشته در صدد نوسازی این ماشین‌آلات برآمدیم.

وی افزود: در این راستا با استفاده از بودجه سازمان خدمات موتوری و اعتباری که شهرداری برای نوسازی ماشین‌آلات این سازمان در نظر گرفت، سال گذشته تعداد ۱۰ دستگاه خودرو زباله‌کش، سه دستگاه جاروب خیابانی و دو دستگاه بیل بکهو خریداری شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با تاکید بر ادامه روند نوسازی امکانات و تجهیزات این سازمان در سال‌جاری، اظهار امیدواری کرد: تا دو سال آینده تمام ماشین آلات نوسازی شود.

وی با اشاره به روند بازسازی ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری، گفت: همه ساله بازسازی ماشین آلات امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و خوشبختانه در انجام این اقدام نیز موفق عمل کردیم به طوری که تعداد زیادی از خودروها بازسازی شده است.

نظام‌زاده ادامه داد: در حال حاضر در سازمان خدامت موتوری شهرداری تعداد ۱۵۳ دستگاه خودرو خدماتی وجود دارد که تعدادی از آنها جاروب خیابانی، تعدادی جدول‌شوی و تعدادی ویژه حمل پسماند است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی در اختیار این سازمان است شامل ۱۰ دستگاه لودر، تعدادی بیل مکانیکی و مابقی کامیون بوده که به وسیله آنها اقدامات عمرانی مناطق و سازمان‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازسازی ماشین آلات در تعمیرگاه این سازمان انجام می‌شود، گفت: تعمیر و بازسازی خودروهای عمرانی در تعمیرگاه گردنه زینل انجام و آماده استفاده می‌شود.

کد خبر 433208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.