حمایت شهرداری اصفهان از مسابقات ICT Challenge  دانشگاه صنعتی شریف

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: حامی پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف خواهیم بود.

سید حمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge با تمرکز بر زبان‌های برنامه نویسی Java، Net، Python، Node.js، Go Lang و PHP پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، روزهای پنجم و ششم تیرماه امسال در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رویداد ملی Programming Challenge که توسط گروه Sharif ICT به همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف و باشگاه کسب و کار دانش بنیان برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) بوده که مطابق با قوانین و مقررات برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان افزود: هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه نویسان و تیم‌های توانمند در کسب و کارهای مبتنی بر ICT و ارتباط آنها به بازار کار است.

وی حمایت سازمان فاوا از این رویداد را در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها در استان و کشور دانست و گفت: تمام تیم‌ها و استارتاپ‌های فعال در این حوزه بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

ابطحی با بیان اینکه پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge در دو مرحله و طی دو روز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، اهدای جوایز به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت‌های معتبر از مزایای شرکت در مسابقات خواهد بود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت این رویداد به نشانی ictchallenge.sharif.ir مراجعه و یا با دبیرخانه با شماره تماس ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 427368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.