شناسایی و برخورد با افرادی که چهره شهر را مخدوش می‌کنند

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: در سطح شهر تبلیغات غیر مجاز به شکل چسباندن تراکت و دیوار نویسی روی دیوارها زیاد انجام می شود و چهره بصری شهر را مخدوش می کند.

محمد صفدرپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: باتوجه به اینکه موارد تخلفی که چهره شهر را مخدوش می کند افزایش یافته بر آن شدیم تا با تهیه عکس از دیوارهای مخدوش شده مستندسازی شود.

وی با بیان اینکه با فرد متخلف تماس گرفته می‌شود یا به صورت پیامک هشدار داده می‌شود، افزود: در صورت تکرار این کار از سوی فرد خاطی، سازمان سیما و منظر شهری بر اساس قانون می‌تواند شماره تلفن‌های اعلام شده از سوی فرد متخلف در برچسب‌های تبلیغی را به دادگاه اعلام و نسبت به قطع آنها اقدام کند.

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری یزد با بیان اینکه هدف از این کار کنترل و جلوگیری از دیوارنویسی‌های سطح شهر و آلودگی‌های بصری است، افزود: روند تبلیغات سطح شهر باید توسط سازمان سیما و منظر شهرداری کنترل و مدیریت شود و مردم از تبلیغات غیرمجاز روی دیوارها و مخدوش کردن چهره شهر خودداری کنند.

صفدرپور خاطرنشان کرد: برای ساماندهی به تبلیغات شهری مردم باید درخواست‌های خود را به سازمان سیما و منظر شهرداری ارائه دهند و به طور غیر مجاز تبلیغات روی دیوار نکنند.

کد خبر 420572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.