برای تعیین قهرمان نباید مانند بلژیک عمل کرد

مربی تیم ملی معتقد است انتخاب قهرمان در این مقطع زمانی اشتباه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۴ فروردین- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس اگر ادعای قهرمانی دارد دوباره با ما بازی کند" به اظهارات امید نورافکن در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، اظهاراتی جنجالی که باید منتظر پاسخ سرخپوشان به آن باشیم.


"گل" با عنوان"تمسخر نام دیاباته در نون.خ" به جدیدترین اشتباه صدا و سیما در یک سریال تلویزیونی پرداخت، اشتباهی که در آن نام شیخ دیاباته ستاره سنگالی استقلال به تمسخر با نام دیابت مقایسه می‌شود و باعث عصبانیت بسیاری نیز شده است.


"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "واکنش شجاع به پیشنهاد دو تیم چینی صبر تا پایان فصل" به احتمال ترانسفر شدن شجاع خلیل زاده در پایان فصل پرداخت، این موضوع وقتی جدی تر می‌شود که بدانید پیشنهاد تیم چینی مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است. 


"هدف" با عنوان "بلافاصله " به انجام تمرینات چند نفره برخی تیم‌ها بعد از اخطار وزارت ورزش پرداخت، تخلفی که البته بعید است از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بی جواب بماند.

"ایران ورزشی" با عنوان"برای تعیین قهرمان نباید مانند بلژیک عمل کنیم" به موضوع داغ پایان لیگ پرداخت، لازم به ذکر است لیگ بلژیک بعد از شیوع کرونا با تعیین قهرمان به پایان رسید. 

"پیروزی" با عنوان"ستاره‌ای بدرخشید" به درخشش مهدی ترابی در سال ۹۸ در پیراهن پرسپولیس و تیم ملی پرداخت، درخششی که به دید بسیاری او را به عنوان مرد سال فوتبال ایران بدل کرده است.


"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان دفاعیاتش را تحویل داده آنها را بررسی میکنیم " به آخرین اظهارات عضو کمیته استیناف پرداخت، اظهاراتی که تا حدودی طلایی پوشان را امیدوار می‌کند.

کد خبر 418385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.