اسکوچیچ نتیجه بگیرد تا جام ملت‌ها ماندنی است

بعد از برخی شایعه‌ها مبنی بر هدایت تیم ملی توسط کالدرون، فدراسیون ماندن یا رفتن اسکوچیچ را منوط به نتایج او دانست.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _ شنبه ۲۳ فروردین _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبر ورزشی" با عنوان "از کمیته انضباطی بیشتر از کرونا می‌ترسم" به اظهارات شجاع خلیل زاده پرداخت، بازیکنی که بارها به دلیل سبک بازی خشن و در گیرانه خود از سوی کمیته انضباطی محروم شده است و بی راه نیست که این اظهارات او نیز جواب داده شود.

"گل" با عنوان"ما قهرمانیم و تمام" به موضع اول و آخر باشگاه پرسپولیس برای پایان دادن به لیگ پرداخت، البته که بعید است لیگ لغو شود و جام قهرمانی به تیمی داده شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اسکوچیچ نتیجه بگیرد تا جام ملت‌ها ماندنی است"  به واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه‌ها برای مذاکره با کالدرون پرداخت، سرمربی که در پرسپولیس دوران نسبتا موفقی داشت و بی راه نیز نیست که او را بعد از اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی دید.

"هدف" با عنوان "سید و شیخ در جنگ با کرونا" به اقدامات انسان دوستانه شیخ دیاباته و سید جلال حسینی در مبارزه با کرونا پرداخت، بازیکنان با اخلاقی که خیلی وقت است جای خود را در قلب هواداران فوتبال ایران باز کرده اند.

"ایران ورزشی" با عنوان "افسانه ۱۰ میلیون دلاری فیفا" به طلب ۱۰ میلیون دلاری فدراسیون ایرانی از فیفا پرداخت، طلبی که البته به مرور خرج شده و در حال حاضر تنها هشت هزار دلار آن باقی مانده است.

"پیروزی" با عنوان "گاف پشت گاف" به موضع باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه مدعی شده بودند قهرمان نیم فصل هستند واکنش نشان داد، البته که با وضعیت نیم فصل لیگ ایران نمی‌توان تیمی را قهرمان نیم فصل دانست.

"صدای سپاهان" با عنوان "درخواست شیک از بلژیک" از مذاکرات باشگاه سپاهان با شالروا بلژیک برای دائمی کردن قرارداد امید نورافکن نوشت، مذاکراتی که امیدهای زیادی به آن است.

کد خبر 418206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.