نظارت ویژه بر ضدعفونی اتوبوس‌های بخش خصوصی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی شهر که از سه شب پیش آغاز شده، هر شب پس از پایان شیفت کاری انجام می‌شود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور حفظ بهداشت و سلامت شهروندان و برای پیشگیری از انتشار ویروس واگیردار کرونا، طرح ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهر اجرا شده است.

وی تاکید کرد: هر شب تمام ناوگان فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه‌ اتوبوسرانی با محلول‌های ویژه ضد عفونی توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه دو دسته ناوگان اتوبوس در شهر وجود دارد، گفت: ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهر در اختیار بخش دولتی و حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس که ۳۶۰ دستگاه آن فعال است، در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم ضدعفونی کردن اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی، تصریح کرد: اتوبوس‌های بخش خصوصی در دو بخش قرار گرفته، تعدادی از آنها پس از اتمام سرویس‌دهی به شهروندان، در پایانه‌ها متوقف و تعدادی توسط خودمالک نگهداری می‌شود.

افتخاری خاطرنشان کرد: مواد مورد نیاز برای ضدعفونی اتوبوس‌های در اختیار بخش خصوصی به مالکان تحویل داده شده و با نظارت ویژه توسط شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در طول روز نیز مواد ضدعفونی کننده تحویل راهبران ناوگان اتوبوسرانی اصفهان شده تا در پایان هر سرویس و رسیدن به انتهای خطوط ضدعفونی فضاهای تماس مسافران را انجام دهند.

کد خبر 412201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.