ارسلان ممنون الثبت/ پای فدراسیون در کفش ملی

فدراسیون فوتبال بعد از تجربه ناموفق در مورد ویلموتس، حالا ریما اعلام کرده است که سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود، که بسیاری شانس انتخاب قلعه نویی و دایی را بیش از بقیه گزینه‌ها می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقابل امیدهای ایران و ازبکستان در اولین گام برای المپیک، دور شدن هرچه بیشتر کالدرون از پرسپولیس و حواشی ‌پیوستن مطهری به استقلال مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _ پنجشنبه ۱۹ دی_ بود.

"خبرورزشی" برخلاف بقیه روزنامه‌ها و رسانه‌ها با عنوان "توقف ۴۸ ساعته مذاکره با گزینه‌های ایرانی" بر زمزمه‌های بازگشت کالدرون به پرسپولیس دامن زد، موضوعی که کمتر رسانه‌ای به آن پرداخت اما این روزنامه از تغییر موضع باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه با وزیر و استعفای پیروانی نوشت‌.

"گل" با عنوان "گزینه‌ها به صف شدند" از احتمال پایین بازگشت کالدرون به پرسپولیس نوشت و ادعا کرده است پرسپولیس دیگر به کالدرون فکر نمی‌کند به دنبال گزینه داخلی برای جانشینی او است.

"ایران ورزشی" عنوان اول خود را به تقابل حساس امیدهای ایران و ازبکستان اختصاص داده است و با عنوان "شاخ به شاخ با قهرمان" از تقابلی نوشت که احتمالا سخت‌ترین بازی ایران در این مسابقات باشد، رقابت با امید ازبکستان که آن را می‌توان آماده ترین تیم امید آسیا دانست.

"ابرارورزشی" با عنوان "پیروزی آسان در گام دوم" از پیروزی تیم ملی والیبال در سه ست متوالی و با تیم دوم مقابل قزاقستان نوشت، دومین پیروزی متوالی تیم ملی والیبال که البته هنوز محک جدی نخورده است.

"هدف" با عنوان "پا در کفش ملی" از اعلام رسمی فدراسیون مبنی بر ایرانی بودن سرمربی جدید تیم ملی نوشت، این روزنامه با عنوان "ارسلان ممنوع الثبت" از حواشی قرارداد ارسلان مطهری با استقلال نوشت که باشگاه ذوب آهن آن را غیرقانونی دانست.

"پیروزی" با عنوان اول "نادر بود" از فوت ناگهانی دروازبان اسبق پرسپولیس نادر باقری نوشت که در سن ۵۱ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 404964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.