اتصال ۷۲ نقطه ترافیکی اصفهان به شبکه فیبر نوری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: ۷۲ نقطه ترافیکی تا پایان سال به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.

سیدحمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به خرید و نصب باکس و تأمین کابل فیبر نوری و اتمام پروژه کانال‌سازی برق، شبکه، فوندانسیون و هندهول در ۷۲ نقطه ترافیکی شهر، امید است تا پایان سال تعداد نقاط ترافیکی و تقاطع‌های متصل به شبکه فیبر نوری سازمان فاوا شهرداری اصفهان از مرز ۲۲۰ تقاطع عبور کند.

وی با اشاره به نظارت سالانه بر اجرای شبکه اختصاصی فیبرنوری و تقاطع‌های سطح شهر، افزود: حوزه معاونت شبکه و زیرساخت در یکسال گذشته طراحی و نظارت کانال سازی فیبرنوری خیابان چهارباغ عباسی را نیز به انجام رسانده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از طراحی شبکه فیبرنوری داخلی ساختمان‌های باغ پرندگان و میدان میوه و تره بار شهرداری در یکسال گذشته خبر داد و تصریح کرد: پشتیبانی بی‌وقفه از تجهیزات و تاسیسات مرکز داده شهرداری و نیز شبکه فیبر نوری اختصاصی به طول ۳۴۰ کیلومتر(کابل) از دیگر فعالیت‌های سازمان فاوا در این مدت بوده است.

وی با اشاره به پشتیبانی شبکه داخلی شهرداری شامل ۱۰۰ ساختمان و ۱۰۳ لینک بی‌سیم، گفت: پشتیبانی از شبکه ارتباطی تقاطع‌های فعلی سطح شهر به تعداد ۱۵۰ نقطه و اینترنت شهرداری مجموعاً با پهنای باند ۱۰۶ مگابیت بر ثانیه نیز بر عهده این سازمان است.

ابطحی با اشاره به خرید فایروال لبه اینترنت و تامین و به روز رسانی سیستم مقابله با تهدیدات در لایه کاربران (آنتی ویروس) شبکه شهرداری یادآور شد: سازمان فاوا پشتیبانی از تمام دستگاه‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری، دوربین‌های نظارت تصویری، تجهیزات ناوبری اتوبوسرانی و خدمات شهری، ۱۰ هزار دستگاه را برعهده دارد.

کد خبر 391473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.