اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای فردیس

سرپرست شهرداری فردیس گفت: پروژه یادمان شهدای شهرک سپاه فردیس با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود نجفی در آیین افتتاح یادمان شهدای شهرک سپاه فردیس که عصر امروز انجام شد با بیان اینکه همه ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: این مجموعه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و با همکاری اداره بنیاد شهید به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه مساحت این پروژه را ۲۰۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری فردیس است، عنوان کرد: برای تحقق این امر لازم است همه ارگان‌ها باهم همکاری می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه تکمیل عملیات اجرایی پروژه یادمان شهدای شهرک وحدت به صورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم این پروژه را تا پایان سال جاری برای بهره‌برداری آماده کنیم.

مجتبی قاسمی، عضو شورای اسلامی شهر فردیس نیز در این آیین با بیان اینکه پنج نقطه در فردیس برای تدفین شهدای گمنام انتخاب شده است، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شهدای گمنام در پارک‌ها و مراکز عمومی دفن شوند تا همه آحاد مردم از وجود آن‌ها بهره ببرند، در این راستا اقدام شد.

وی با بیان اینکه شهروندان فردیسی از تدفین شهدای گمنام در پارک‌ها استقبال کردند، اضافه کرد: از روز نخست که این شهدا اینجا تدفین شدند، همه ارگان‌ها برای احداث این یادمان همکاری کردند.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه شهدا متعلق به اقشار مختلف مردم هستند، خاطرنشان کرد: ارگان‌ها و هیئات مختلف می‌توانند از ظرفیت این یادمان برای برگزاری مراسمات مختلف استفاده کنند.

کد خبر 391056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.