هویت تاریخی خانه جوان حفظ شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است از اقداماتی که باعث ازبین رفتن هویت تاریخی خانه جوان می‌شود، جلوگیری به عمل آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: برخلاف وعده‌ها، همچنان اقدام درخوری برای بهره‌برداری مناسب از فضای ایستگاه‌های مترو انجام نشده که این امر نیاز به پیگیری جدی است.

وی افزود: خانه جوان در محله باقوشخانه یکی از باغات قدیمی اصفهان که جزء حوزه فرهنگی اصفهان در گذشته محسوب می‌شود، اما اکنون بیم از بین رفتن آن وجود دارد که لازم است از اقداماتی که باعث از بین رفتن هویت تاریخی این مکان می‌شود، جلوگیری به عمل آید.

همچنین عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان در این جلسه گفت: در دو سال گذشته اقدامات خوبی در مدیریت شهری افتاده و مشکلاتی بسیاری حل شده است؛ بدهی‌های زیادی پرداخت شده، پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و پروژه‌های جدیدی آغاز شده که قابل تقدیر است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع در مناطق شهری همچنان دغدغه بزرگی است که برخوردهای چندگانه با مردم، درگیری‌های چندماهه بر سر پرونده‌ها و نادیده گرفتن مصوبات شورای شهر در مناطق مانعی بر سر تحقق آن است.

جوادی تصریح کرد: شهردار و معاونت‌ها باید در این زمینه با عوامل ایجاد نارضایتی برخورد کنند زیرا اگر تمام پروژه‌های شهری را انجام دهیم ولی مردم از عملکرد شهرداری راضی نباشند، کارنامه مطلوبی نخواهیم داشت.

کد خبر 387958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.