۲۹۰ نفر در ۱۱۲ حادثه آسیب دیدند

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی دو هفته گذشته ۱۱۲مورد حادثه گزارش شد که ۲۹۰ نفر تعداد کل آسیب دیدگان بودند و تعداد ۱۲۶ تیم عملیاتی با ۳۴۴ نفر نیروی امداد و نجات در امدادرسانی به مصدومان حوادث پاسخگو بودند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۲۲ تیر تا پنجم مرداد تعداد ۱۱۲ مورد حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۵۸ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۸ مورد خدمات حضوری و مراجعه به پایگاه‌ها، یک مورد حوادث دریایی و ساحلی، ۳۱ مورد حادثه شهری، دو مورد صنعتی و کارگاهی و دو مورد حادثه کوهستان گزارش شد.

وی با  تاکید به اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۲۹۰  نفر بودند، گفت: تعداد ۲۷۵ نفر نیاز به خدمات امداد و نجات داشتند که در این حوادث ۱۰۳ نفر نجات یافتند که خدمات درمان برای آنها انجام شد و از این تعداد ۸۲ نفر برای تکمیل درمکان به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد ۲۱ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۱۲۶ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند،  تصریح کرد: تعداد ۳۴۴ نفر نیروهای عملیاتی با  اعزام ۱۱۳ دستگاه آمبولانس دراین تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته در مجموع ۵۶ اسکان اضطراری در پایگاه بوده است و تعداد ۱۰ مورد رها سازی خودرو از حوادث به وسیله نیروهای امداد ونجات جمعیت هلال احمر اصفهان هفته گذشته انجام شده است.

کد خبر 384196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.