ضریب پوشش بیمه در کاشان ۷۶ درصد است

کاشان_مدیر تامین اجتماعی کاشان گفت: ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۶ درصد است و از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

حسن شبانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان با بیان اینکه کارفرمایان این شهرستان در شمار خوش‌حساب‌ترین کارفرمایان کشور هستند، اظهار کرد: شعبه کاشان و راوند در مجموع ۲۶۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی را تحت پوشش دارد که از این تعداد ۷۷ هزار بیمه شده اصلی و ۲۵ هزار بازنشسته هستند.

وی عنوان کرد: یک‌هزار و ۲۲۷ نفر از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، سه هزار و ۷۰۰ نفر از کارگران ساختمانی و پنج هزار و ۱۴۰ نفر از رانندگان شهرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان قرار دارند.

مدیر تامین اجتماعی کاشان با بیان اینکه ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۶ درصد است، تصریح کرد: از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

شبانی‌زاده با بیان اینکه کارگران چهار هزار و ۳۷۲ کارگاه شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۱ کارگاه دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار است.

وی خاطرنشان کرد: معوقات این شعبه ۲۴۰ میلیارد تومان است که ۱۸۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به طلب از شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان است که از سال ۷۸ پرداخت نشده است و مابقی آن مربوط به ادارات دولتی و پیمانکاران است که تامین اجتماعی از وصول آن درمانده است.

کد خبر 381084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.