۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
سفر با اتوبوس

می خوام از بیت المال به هیچ شکلی استفاده نکنم. اگر خودم کوچک ترین استفاده شخصی بکنم، دیگر به آن آقای نوعی نمی توانم بگویم از بیت المال استفاده نکن.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی بنی لوح نویسنده کتاب عبدالله در این کتاب روایت هایی را از شهید عبدالله میثمی آورده است که در ادامه نمونه ای از این روایت را می خوانید:

برای ملاقات با آیت الله حائری به شیراز رفته بودیم. بعد از این که برنامه هایمان را به انجام رساندیم، دیدیم فرمانده سپاه شیراز ماشین خودش را با یک راننده برای برگرداندن ما به اهواز، آماده کرده است. حاج آقا میثمی گفت: «من بلیط اتوبوس گرفته ام.»

فرمانده سپاه شیراز اصرار کرد. حاج آقا میثمی گفت:«اصرار نکنید، اتوبوس دو راننده پایه یک دارد. یکی که خسته شد، دیگری می راند. بنابراین لازم نیست یک نفر به خاطر من بی خوابی بکشد. از طرف دیگر، من و چهل نفر دیگر با یک وسیله نقلیه می رویم؛ در استهلاک ماشین و سوخت صرفه جویی می شود.»

باردیگر، در شوش، از ساعت نه صبح تا یک بعدازظهر تلاش کرد تا با تلفن عمومی با خانواده اش تماس بگیرد. گفتم: حاج آقا، سپاه که پنج خط تلفن دارد، از آنجا زنگ می زنیم، پولش را به حساب سپاه واریز می کنیم. 

گفت: نخیر، می خوام از بیت المال به هیچ شکلی استفاده نکنم. اگر خودم کوچک ترین استفاده شخصی بکنم، دیگر به آن آقای نوعی نمی توانم بگویم از بیت المال استفاده نکن.

حتی هرماه مبلغی از حقوق خود را به حساب سپاه واریز می کرد، مبادا از تلفن استفاده کرده باشد و هزینه آن را بیت المال بپردازد.

کد خبر 378094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.