حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دفاع تمام قد از حقوق مظلومان بود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام دفاع تمام قد از آرمان‌های انقلاب، تمامیت ارضی و حقوق مظلومان بود، گفت: حضور مردم در همه صحنه‌ها در اقتدار جمهوری اسلامی تاثیری غیر قابل انکار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در این ماه و تبریک فرارسیدن عید فطر اظهار کرد: جمعه هفته گذشته شاهد حضور پررنگ مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس بودیم که این حضور جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام دفاع تمام قد از آرمان‌های انقلاب، تمامیت ارضی و حقوق مظلومان است، افزود: حضور مردم در همه صحنه‌ها در اقتدار جمهوری اسلامی تاثیری غیر قابل انکار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به در پیش رو بودن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)، سالروز انتصاب رهبر معظم انقلاب  و ۱۵ خرداد اظهار کرد: همچنین هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله طاهری را در پیش رو داریم که در شهر اصفهان مراسمی را به همین مناسبت خواهیم داشت و پیشاپیش از دست اندرکاران این برنامه قدردانی میکنیم.

وی در خصوص موفقیت تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده که این موفقیت را به بازیکنان و سرمربی این تیم تبریک می‌گوییم و امیدواریم شاهد حضور موفق و اخلاق مدارانه تیم‌های اصفهانی در عرصههای قهرمانی باشیم.

کد خبر 377971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.