باید یاد بگیرم فراتر از توان گام برندارم

باید یاد بگیرم فراتر از توان گام بر ندارم ، اما برای رسیدن به خواسته هایم از تمام توانم استفاده کنم . باید یاد بگیرم جهان همچون دریا روزهایش متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام رادان ،با انتشار عکسی قدیمی از خودش در اینستاگرامش نوشته است :
اسفند ۷۸ بود.  بازی در اولین فیلمم، شور عشق ، رو تازه تموم کرده بودم ،با رفقا رفتیم کیش. اتفاقا همون روزا یک جشنواره در جزیره برگزار می‌شد . خلاصه کلی هنرمند اونجا بودن ، در هتل با آقایی به نام رضوان آشنا شدم و بعد آقای تقوایی،  زنده یاد معلم و استاد مشایخی دعوتم کردند به یک مراسم که در اون اعجوبه ای پیانو میزد و عزیز دیگری می‌خواند . اون عزیز سالار عقیلی بود و این عکس یادگاری من و آقای رضوان و آن اعجوبه، سامان احتشامی.

رضا رشیدپور، مجری شناخته شده تلویزیون ،در اینستاگرام خود خبر از تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی داده است :
فیلم سینمایی در رادار بمانید ، قصه ای اجتماعی دارد . خلبان یک هواپیمای مسافربری مجبور می شود که در ارتفاع ٣٣هزار پایی، خبری وحشتناک را که همان لحظه روی زمین اتفاق افتاده برای مسافرانش بازگو کند . من و گروهم پس از عید فطر،  پیش تولید این پروژه جذاب را آغاز خواهیم کرد . مثل همه پروژه‌های قبلی که انجام داده ام تعداد زیادی از اعضای تیم جوان هستند . حتی کارگردانمان که جوان و فیلم اولی اما نخبه است . نقش خلبان که یکی از محوری ترین نقش های قصه است به یک بازیگر خارجی سپرده می‌شود و نیز افتخار همکاری با چند چهره مقتدر از سینمای کشورمان را خواهیم داشت . برای یک نقش هم به دنبال تست بازیگری از علاقمندان هستیم که به زودی نحوه انجام آن منتشر خواهد شد.

 امیر جعفری با قرار دادن ویدیویی در اینستاگرام خود خواستار توجه به کنکوری های مناطق سیل زده شده است :
شروع امسال برای بسیاری از استان‌ها و شهرهای کشورمان با سیلی آغاز شد که زندگی بسیاری از هموطنانمان را دچار تنش و تغییر و سختی زیادی کرد . ویرانی مادی سیل از طرفی و شرایط به وجود آمده بعد از این اتفاق از طرف دیگر، پیامدهایی داشت که قرار شد دست به دست هم یاری رسان عزیزانمان در این مناطق باشیم . یکی از این پیامدها شرایط سخت دانش آموزان و داوطلبان کنکور امسال بود که زحمات و تلاش‌های آنها دستخوش تبعات خسارات سیل شد . بسیاری از داوطلبین کنکور امسال منابع درسی و حتی  خانه و امکانات خود را در این اتفاق از دست دادند و زمانی را که برای مطالعه داشتند با بلایای طبیعی از بین رفت.  وقتی از این جوان‌ها حرف می‌زنیم در واقع از آینده کشورمان حرف می‌زنیم ، از ذهنها و دست‌هایی که قرار است آینده بسازند . امروز این جوان‌ها خواستار تغییر زمان کنکور هستند تا روزهای از دست رفته را جبران کنند ، تا شاید روزی با کمک و علم همین نسل،  مدیریت بحران های بهتری داشته باشیم و آبادانی کشوری که قلب همه ما برای تک تک شهرها و روستاهایش می تپد با نگاه و توجه به همین آینده سازان میسر می شود .عدالت را با زمان و بها دادن و اتکا به خود جوانان برقرار کنیم نه با سهمی از سهم بقیه. امیدواریم مسئولین با نگاهی شریف و عمیق به آینده و آینده‌سازان ما تدبیری درست بیاندیشند.

افشین هاشمی با پست کردن این عکس در اینستاگرامش ، قسمتی از مطلب نیویورک تیاتر را در مورد تئاتر تازه خود آورده است :
همانی بازیگوش و شگفت انگیز که افشین هاشمی آن را می آفریند، بسیار استادانه و حرفه ای در ۳۰ دقیقه بدون از دست دادن معصومیت کودکانه اش تماشاگر را از ناامیدی خیره کننده به خشم و غضب کشنده و بعد به انهدام مطلق شخصیت می‌کشاند.  انسانی بدبین باور دارد ، هیچ چیز جدیدی راجع به هملت نمی‌توان گفت . من با تمام وجود امیدوارم چنین شخصی شانس دیدن هملت ، شاهزاده اندوه را داشته باشد.  نمایشی کوتاه و جذاب و پر از اتفاق های پیش بینی نشده طنز و البته تراژدی .
بخش های از یادداشت جولیا هاچنر، در نیویورک تیاتر.


حمید گلی که بیشتر به یکی از عمو فیتیله ای ها شناخته می شود ، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :
باید یاد بگیرم فراتر از توان گام بر ندارم ، اما برای رسیدن به خواسته هایم از تمام توانم استفاده کنم . باید یاد بگیرم جهان همچون دریا روزهایش متفاوت است. گاه خروشان و مواج، گاه ساکت و آرام . و این منم که باید بیاموزم چطور کشتی خویش را به مقصد برسانم.

کد خبر 377612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.