آذری منعی برای صحبت در رابطه با وضعیت تیم ندارد

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: جمشیدی را قبل از سال جدید به عنوان سخنگوی باشگاه معرفی کردیم اما تعطیلات نوروز باعث شد ابلاغ حکم وی به تأخیر بیفتد.

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با انتشار خبری مبنی بر ممنوع‌المصاحبه شدن سعید آذری و انتصاب احمد جمشیدی به عنوان سخنگوی جدید باشگاه ذوب‌آهن، اظهارکرد: این تصمیم قبل از سال جدید در هیئت‌مدیره باشگاه گرفته شد که ابلاغیه آن امسال به صورت کتبی و اداری انتشار یافت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتشار این ابلاغیه قبل از بازی ذوب‌آهن با پرسپولیس باعث حاشیه‌سازی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن نمی‌شود؟، افزود: طی تصمیم هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن قبل از سال ۹۸، قرار شد سخنگوی جدیدی برای باشگاه انتخاب شود که در نهایت احمد جمشیدی، عضو هیئت مدیره باشگاه را برای این سمت معرفی کردیم؛ تعطیلات نوروزی باعث شد که ابلاغ این مسئله دیرتر ارسال شود و قبل از بازی با پرسپولیس به صورت رسمی این موضوع ابلاغ شد.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: ارسال ابلاغیه قبل از بازی با پرسپولیس اتفاقی بوده است و دلیل خاصی نداشته که بخواهیم به آن دامن بزنیم.

برشان در پاسخ به این سوال که آیا سعید آذری ممنوع‌المصاحبه شده است؟ تصریح کرد: چه کسی این صحبت را بیان کرده است؟ آذری می‌تواند در رابطه با وضعیت تیم فوتبال صحبت کند؛ هدف از انتخاب سخنگو برای باشگاه این بوده است که یک نفر در مورد سیاست‌های کلان باشگاه صحبت کند تا در راستای مطلوب‌سازی وضعیت باشگاه ذوب‌آهن گام خوبی برداشته شود.

وی گفت: سخنگوی باشگاه با مدیرعامل و هیئت‌مدیره تعامل خوبی دارد و جمشیدی با هماهنگی مناسب در رابطه باسیاست‌های کلی باشگاه صحبت می‌کند.

کد خبر 372994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.