به دنبال رفع مسائل گردشگری هستیم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: دو سامانه رزرواسیون منازل استیجاری و میز خدمت، سعی در رفع مسائل گردشگری داشته و در جهت تحقق شعار « به اصفهان رو» طراحی و راه اندازی شده است.  

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا ابطحی بعدازظهر امروز - چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه-  در مراسم رونمایی از سامانه‌های رزرواسیون منازل استیجاری و میز خدمت شهرداری اصفهان، گفت: در سامانه رزرواسیون منازل استیجاری برای گردشگران و میز خدمت همکاران هرچند نخستین و کوچکترین خدمات ارائه شده است، اما چراغ راهی برای اثرگذاری بهتر و ارائه خدمات بعدی است؛ یکی از برنامه‌های شهرداری و از موکدات این سازمان توجه به مبحث گردشگری است که باید تا افق سال ۲۰۲۰ محقق شود.

وی تأکید کرد: این دو سامانه سعی در رفع مسائل گردشگری داشته و در جهت تحقق شعار « به اصفهان رو» طراحی و راه اندازی شده است.  

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی قراردادی با شهرداری اصفهان، میز خدمت کارکنان نیز به بهره برداری رسیده، در این راستا امکان ارائه خدمات الکترونیک و یکپارچه سازی فرایند سرمایه استان فراهم می‌شود تا از دوگانگی اطلاعات یا نبود اطلاعات جلوگیری شود.

ابطحی با تشکر از ستاد تسهیلات سفر، معاونت خدمات شهری و همکاران فعال در سازمان فاوا گفت: نهایت همکاری و همراهی برای ارائه این دو سامانه انجام شده، البته راه پیش رو، سخت است، اما رهنمودهای همکاران و لطف و عنایت حق طی مسیر را راحت می‌کند.

کد خبر 369645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.