عبور امواج ناپایدار از اصفهان/ بارش برف و باران در مناطق غربی اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود امواج ناپایدار از مناطق غربی است که برای مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، شاهد استقرار جو نسبتاً ناپایدار بر آسمان استان هستیم که بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امواج ناپایدار از مناطق غربی وارد استان می‌شود که بر این اساس برای مناطق غربی و جنوبی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود، افزود: برای مناطق مرکزی استان نیز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد که این روند افزایشی دما تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به چهار درجه سانتی‌گراد می‌رسد افزود: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و بادرود با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.